ته دیگ سیب زمینی

خدا همان خداست...خدای سیب زمینی های سرخ کرده

۱۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

تولید انواع حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ دیوار-مکس

محافظت از خانه و محل کار یکی از موارد مهمی است که قطعا برای ما نیز اهمیت ویژه ای خواهد داشت و عموما برای آن هزینه های زیادی نیز پرداخت می کنیم، البته روش های گوناگون و متفاوتی برای افزایش و ارتقا امنیت ملک وجود دارد که احتمالا کم تر در مورد آن ها شنیده اید و یا این که تنها به چند مورد مشخص شناخت و آشنایی نزدیکی دارید.

https://backority.ir/images/525381.jpg

در واقع یکی از این موارد مربوبط به حفاظ های دور ساختمان و حتی دیوار حصار است که البته برخی از صرفا حصار استفاده می کنند که در نهایت برای سارقین قابل نفوذ خواهد بود، در بخش بعدی می توانیم به انواع حفاظ های فلزی اشاره کنیم که در بازار موجود هستند و هر کدام ویژگی ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند و در حال حاضر می توانید سفارش ساخت آن ها را به آهنگری ها بسپارید.

اما مسئله مهم این است که حفاظ شاخ گوزنی و سرنیزه ای همیشه جز ایده  آل ترین انتخاب ها و خرید ها برای کسانی هستند که ترجیح می دهند امنیت ملک خود را چند برابر کنند.

https://backority.ir/images/321202.jpg

تولید حفاظ سرنیزه و مراحل نصب

تولید حفاظ های سرنیزه بر اساس جوشکاری و همین طور تراش دادن فلزات انجام می شود، در مدل های سرنیزه همان طور که از نامشان مشخص است، روی بخش فلزی، لایه ای دیگر از همان فلز و البته گاه نازک تر قرار می گیرد، پس از آن رنگ آمیزی می شود تا نسبت به کل حفاظ متمایز باشد، البته اگر  بخواهید می توانید ضخامت فلز ها را به صورت چند برابر محکم تر سفارش دهید تا کیفیت کار نیز افزایش یابد.

البته با توجه به قیمت فلز باید به فکر هزینه تمام شده نیز باشید.

در بخش پایینی نیز قسمتی در نظر گرفته می شود که به زمین و یا حصار جوش می خورد، حفاظ های سرنیزه ای به صورت های مختلف طراحی می شود، در برخی مدل ها فلز به کار رفته به یک، دو یا حتی سه طرف با بخش مرکزی هدایت می شود و هر چه تراکم روی حفاظ بالاتر باشد امنیت نیز افزایش خواهد یافت.

کیفیت بالای فلزات به کار رفته می تواند موجب شود تا عملکرد آن ها به مراتب بهتر شده و در برابر برش و همین طور خم شدن نیز مقاومت بالایی داشته باشند.

سفارش انواع حفاظ های فلزی

شما می توانید انواع حفاظ ها را با بهترین قیمت و تحویل در اندک زمان سفارش دهید، در واقع علاوه بر استفاده از دوربین های مداربسته و همین طور درب های ضد سرقت و دزدگیر، باید به فکر اطراف ملک خود نیز باشید، در صورتی که ساختمان شما خارج از شهر است احتمالا سارقین فرصت کافی برای قطع ارتباط برق و دیگر موارد را نیز خواهند داشت.

پس بهترین راه چاره این است که حداقل ورود از طریق حصار منع شود، گاه حصار ها بسیار کوتاه هستند و پیش از هر چیزی باید بررسی های لازم و میدانی توسط شما و یا شخص آشنا به کار برای انتخاب سایز فلز پایه انجام گردد.

در غیر این صورت استفاده از این حفاظ ها نتیجه ای نداشته و می توان گفت که شما در این مرحله باید دقت کافی را داشته باشید.

البته شرکت ها سایز استانداردی را نیز در اختیار شما قرار می دهند و می توانید از آن نیز به عنوان یک اندازه واحد استفاده کنید.

سایز میله گرد در ساخت این گونه حفاظ ها متفاوت است، هر چه قطع بیشتر باشد قطعا کیفیت بالا تر بوده و همینطور قیمت نیز افزایش می یابد.

مزایای استفاده از حفاظ های شاخ گوزنی

ساخت حفاظ های شاخ گوزنی نیز به این صورت خواهد بود که ابتدا اندازه گیری  حصار و یا دیوار مورد نظر انجام می شود، پس از آن شما می توانید تراکم فلز های نوک تیز روی حفاظ را به صورت دلخواه انتخاب کنید، پیشنهاد ما استفاده از تراکم های بالا و به چند طرف است، نوک تیز بودن این بخش تقریبا عبور از آن را غیرممکن می کند.

ارتفاع و عرض حفاظ نیز دو فاکتور مهم دیگر هستند که در مرحله طراحی و ساخت نیاز است به آن دقت کنید، هر دوی این سایز ها باید به اندازاه کافی بزرگ و طویل باشند که در برابر شکستن و همین طور خم شدن مقاومت ایده آلی را از خود نشان دهند.

پروفیل های به کار رفته در این حفاظ ها ضامن کیفیت آن ها در طول چندین سال است، یعنی خبری از زنگ زدگی، شکستن و همین طور آسیب نخواهد بود. از یاد نبرید که این حفاظ ها باید توسط شرکت های معتبر طراحی و ساخته شود.

در غیر این صورت تاثیر خاصی را از آن ها احساس نمی کنید و هزینه صرف شده هر چند کم می تواند اضافه و بی دلیل باشد.

خرید و سفارش حفاظ های سرنیزه ای

حفاظ های سرنیزه ای عموما در دو نسل تولید شدند که قدیمی ها به هیچ عنوان امنیتی که نیاز بود را به شما ارائه نمی دادند، اما در نسل های جدید و طراحی شده توسط این شرکت بالاترین حد کیفیت و همین طور امنیت تضمین می شود.

می توانید کاتالوگ ها را بررسی کرده و حتی بر اساس نمونه کار ها سفارش خود را ثبت کنید. مسئله مهم دیگر برای آهنگران و مشتریان آن ها زمان تحویل می باشد، ترافیک کاری بالا هیچ تفاوتی در زمان دریافت سفارش شما ایجاد نمی کند، می توانید آن ها را با کیفیت عالی و بدون کوچک ترین نقص سریع تر از همه جا تحویل بگیرید.

حفاظ های شاخ گوزنی نیز طراحی ساده ای دارند اما در عین سادگی یکی از پرفروش ترین ها، محبوب ترین و البته امن ترین سیستم های حفاظت هستند که می توانید در متراژ مورد نظر خریداری کرده و نصب آن ها نیز به آسانی انجام می گردد. البته که بهتر است پروسه نصب توسط شخص آشنا به این حرفه انجام گردد.

می توانید در ادامه شیوه نصب آن را به صورت اختصاری بررسی نمائید.

نصب انواع حفاظ های حصار و دیوار

شاسی کشی، بیس پلیت و استفاده از پیم مهم ترین روش های نصب این حفاظ ها هستند.

می توان از پروفیل ها استفاده کرد و سطح را پیش از نصب یکسان نمود و سپس از شاسی کشی بهره گرفت.

یکی از نکات مهم که توسط بسیاری به اشتباه انجام می شود و شرکت ها نیز در قبال آن مسئولیتی نمی پذیرند مربوط به نصب انواع حفاظ های فلزی سرنیزه ای و همین طور شاخ گوزنی است.

نصب این نوع حفاظ ها با عبور از سیمان دیوار و حصار ممکن است، چند بخش از این حفاظ ها به زمین و یا حصار شما بسته خواهد شد که امکان جدا کردن آن نیز به صورت عادی وجود نخواهد داشت.

شاسی های پروفیلی روی زمین بسته می شوند و امکان حرکت و خم کردن آن ها تقریبا به صفر می رسد و قیمت مناسبی نیز در مقایسه با دیگر مصالح خواهند داشت، کم ترین آسیب نیز به حصار شما وارد می شود و همین طور پروسه نصب آن نیز در کم ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

در روش چهارستون نیز از پیم کشی به صورت چهارطرفه استفاده می شود.

دیوار های مختلف از جمله بلوکی و سیمانی، آجری، بلوک سفالی می توانند بستر مناسبی برای نصب این گونه حفاظ ها باشند که البته هر کدام از آن ها نیازمند استفاده از یک روش خاص خواهند داشت، مثلا در دیوار های آجری باید از کم ترین فضای خالی بین دیوار وجود داشته باشد، که در مورد آجری چنین است.

جهت ارتباط بیشتر به وبسایت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائید
وبسایت: https://hefazeiran.ir
کانال تلگرام: https://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895

۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۴
aaa aaa

حل دعوای خواهر برادری و والدین چه باید کنند-مکس

دعوای خواهر و برادر یک برادر با خواهر یک امر طبیعی است.

خوب است که احساسات، کلمات و اعمال قوی بین خواهر و برادر وجود داشته باشد.

مبارزه و استدلال بین خواهر و برادر طبیعی است و نیاز به مدیریت دارد.

چگونگی یادگیری کودکان برای حل مشکلات و توسعه استراتژی هایی که می توانند در دیگر شرایط درگیری استفاده کنند.

دعوا با خواهر و برادر نیز بخشی از این است که چگونه فرزندان خود را در خانواده کار می کنند.

تمایل و شخصیت تأثیر زیادی بر توانایی کودک برای مدیریت احساسات خود، به ویژه احساس خشم و ناامیدی دارد.

بعضی از کودکان با کنترل خشم خود مبارزه می کنند و می توانند یک واکنش دیگر در خواهر و برادر ایجاد کنند.

مبارزه با کودکان جوان معمولا با افزایش سن آنها بیشتر می شود و زبان، تساهل و مهارت های اجتماعی بیشتر می شود. برخی از خواهران و برادران در طول زندگی خود با یکدیگر زندگی می کنند و بعضی سالها طول خواهد کشید تا سالها نتوانند زندگی کنند.

با این حال، برخی از خواهر و برادر با شخصیت های مختلف، خلق و خو و مسائل دیگر بین آنها ممکن است هرگز واقعا دوست یکدیگر و یا قادر به گرفتن.

راه کنترل و مدیریت رقابت خواهر و برادر

تحقیقات درمورد دعوای خواهر برادری

رقیب همبستگی در میان فرزندان با همان جنس و همسایگی در سن، بیشتر رایج است.

نرخ دعوای برادر زاده در خانواده هایی پایین تر است که در آن کودکان احساس می کنند که والدینشان به همان اندازه تحت تأثیر قرار می گیرند و جایی که آنها در خانواده احترام و ارزشمند هستند.

تحقیقات استرالیا نشان می دهد که والدین کیفیت روابط برادر و خواهر را براساس میزان شیوع فرزندان خود متفاوت می دانند. به طور کلی، نظر یک کودک نسبت به رابطه آنها با یک خواهر، نسبت به دیدگاه والدین نسبت به رابطه بیشتر خوش بینانه است.

دعوا بین دوقلوها

مسابقه در مورد دوقلوهای یکسان افزایش یافته است. به نظر می رسد با مقایسه و مقایسه با یکدیگر رقابت و دعوا را تشویق کند.

اعتماد به نفس پایین، افسردگی و حسادت بیشتر احتمال دارد که یک فرزند به نوعی توسط برادر یا خواهر انجام شود. مطالعات نشان داده است که یک دوقلو خارج از فعالیت، احتمالا فعالیت را به طور کامل رها می کند تا از دعوا مستقیم جلوگیری کند، حتی اگر خودشان بالقوه بالایی نشان دهند.

 

آماده شدن فرزندتان برای یک خواهر و برادر جدید

ورود یک خواهر جدید زمانی است که احساسات حسادت و جابجایی در یک کودک بزرگتر ممکن است رخ دهد. طبیعی است که آنها ممکن است تهدید و حسادت کنند.

توجه پدر و مادر که قبلا آنها بوده است، اکنون با دیگران به اشتراک گذاشته شده است.

یک کودک مسن تر برای مقابله با زمانی که یک نوزاد جدید وجود دارد. گاهی اوقات کودک از زیر دست و دیگر تجهیزات خود استفاده می کند و حتی لباس های کودک کودک بزرگتر را نیز می گیرد.

کودک مسن تر می تواند از طریق رفتار خود احساسات خود را بیان کند. والدین باید سعی کنند با احساس همدردی به احساسات کودک، نه رفتار رفتار کنند. کودک برای اطمینان و پشتیبانی از این زمان چالش انگیز نیاز به اطمینان دارد.

تهیه کودکان زیر ۱۸ سال برای یک خواهر تازه کار دشوار است، زیرا واژگان و درک آنها محدود است.

کودکان بالای دو سال می توانند درباره نوزاد تازه متولد شده در دوران بارداری و اطمینان از محل مهم خود در خانواده مطلع شوند.

آماده شدن فرزندتان برای یک خواهر و برادر جدید

راه کنترل و مدیریت دعوا و رقابت فرزندان

سعی کنید برای پیشبرد زمان مناسب کودک ترتیب دهید، به طوری که کودک نوپا شما به تغییرات زمانی که خواهر و برادر جدید خود می رسد، مورد استفاده قرار می گیرد.

پیشنهادات عبارتند از:

اگر برای تربیت فرزندتان هنوز از کمربند استفاده می کند، راه دیگری برای جلوگیری از دعوای خواهر و برادر در نظر بگیرید.

اگر تا زمانی که نوزاد متولد شود منتظر بمانید، کودک نو پا ممکن است نوزاد جدید خود را برای سرقت نوزادان خود تحریک کند.

برای بعضی از مادران، کودک بزرگتر و نوزاد تازه متولد شیرخواری طبیعی و راحت است، و ممکن است احساس کنند نیازی به نابینایی نوزاد نیست.

با این حال مهم است که ابتدا نوزاد جدید شیردهی کنید.

اگر شما ازدواج زایمان یا استخدام یک پرستار بچه را شروع می کنید، سعی کنید این ترتیبات را چند هفته قبل از تولد نوزاد شروع کنید.

این زمان برای کودک نوپا تنظیم می شود.

اطمینان حاصل کنید که کودک نو پا شما فعالیت های مداوم در خارج از خانه است.

برای مثال، در نظر بگیرید که آنها را در گروه بازی یا فعالیت مشابهی وارد کنید.

کودک نو پا خود را قبل از تولد وارد کنید برای مثال، درباره نامهای نوزاد صحبت کنید، آنها عکس های خود را به عنوان نوزادان نشان دهید و توضیح دهید که چگونه کودک نیاز زیادی به کمک دارد.

منبع: مشاورانه - مشاوره کودک و نوجوان

۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۴
aaa aaa

نحوه اجاره ون به چه نحو است؟-مکس

اجاره ون خودرو، کرایه خودرو و یا اجاره ماشین بدون راننده، شرکتی است که اجاره خودرو برای مدت کوتاه و یا بلند را بر عهده می‌گیرد و با داشتن تعدادی خودرو با مقاصد مشخص همچون ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر هتل، امور اجلاسی، تشریفات و مراسم خاص همانند عروسی فعالیت می‌کند.

 مشتریان این گونه شرکت‌ها اغلب افرادی هستند که یا خودروهایشان آسیب دیده و در تعمیرگاه می‌باشد، یا کسانی که برای مدتی به مسافرت آمده‌اند، یا کسانی که به طور موقت و برای مقاصد خاص به اتومبیل نیاز دارند و یا در نهایت افرادی که توانایی خرید اتومبیل در یک برهه زمانی خاص را نداشته و ترجیح می‌دهند از شرکت‌های اجاره خودرو، خودرو کرایه کنند

اجاره-ون.

آژانس‌های کرایه ماشین نیز ممکن است برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود انواع وسایل نقلیه شامل اتوبوس، مینی‌بوس، کامیون، کامیونت و حتی موتورسیکلت را نیز برای اجاره عرضه کنند. در کنار اجاره وسایل نقلیه معمولا شرکت‌های کرایه خودرو وسایل جانبی شامل بیمه، ردیاب، سیستم‌های ناوبری، وسایل سرگرمی کودکان و یا حتی گوشی و سیم‌کارت برای مسافران را نیز در اختیار آنها قرار می‌دهند.



اجاره خودرو چیست

انواع وسایل نقلیه

شرکت‌های اجاره ماشین معمولا طیف وسیعی از خودروها از قبیل SUV، کانورتیبل، سدان و لوکس و حتی موتور و کامیون و اتوبوس نیز در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند که برای اکثر افرا با هرگونه توانایی مالی مناسب می‌باشد را در اختیار دارند و معمولا در هتل‌ها و فرودگاه‌ها نمایندگی دارند. بعضی از شرکت‌ها هم در زمینه اجاره کشتی و وسایل حمل‌ونقل هوایی اقدام به اجاره می‌کنند.

شرکت‌های اجاره خودرو

این شرکت‌ها به جز اجاره انواع خودرو، در تلاش‌اند تا نیازهای جانبی افراد اهمچون تعبیه ردیاب، وسایل سرگرمی کودکان، تجهیزات اتومبیل را برای افراد فراهم کنند.

مشتریان اجاره خودرو

مشتریان به دلایل مختلفی ترجیح می‌دهند که از این خدمات استفاده کنند، همچون:

۱- مشتریانی که توانایی خرید خودرو را در آن زمان ندارند.

۲- مشتریانی که خودروی آنها آسیب دیده و در دست تعمیر می‌باشد.

۳- افرادی که برای یک مراسم تشریفاتی مانند مراسم عروسی خودرو اجاره می‌کنند.

۴- مسافرانی که در آن مدت به خودرو احتیاج دارند .

تاریخچه اجاره خودرو

اجاره خودرو به زمان‌های دور باز می‌گردد. اما قبل‌تر از آن نیز مردم اسب‌ها، درشکه‌ها و دیگر وسایلی را که در آن زمان وسایل نقلیه محسوب می‌شد،  در اختیار افراد دیگر قرار داده و از آن‌ها کرایه دریافت می‌کردند. در سال ۱۹۱۲ میلادی اولین شرکت اجاره‌دهنده خودرو در آلمان با ۳ خودرو فعالیت خود را در این زمینه به طور رسمی آغاز کرد. در زمان جنگ جهانی دوم بازار اجاره خودرو به شدت داغ شد و بسیاری از شرکت‌ها همچون EUROPECAR در آن زمان تاسیس شدند.

فعالیت شرکت‌های اجاره خودرو به چه صورت است؟

این که اجاره خودرو چیست و شرکت‌های اجاره خودرو چگونه نیازهای مشتریان را برآورده می‌کنند را مورد بررسی قرار دادیم. اما فعالیت این شرکت‌ها به جه صورت است؟

معمولا شرکت‌های اجاره خودرو، اتومبیل‌های خود را به دو روش تهیه می‌کنند:

۱- شراکت با کمپانی های تولیدکننده خودرو

کمپانی‌های تولیدکننده خودرو به صورت شرایطی درخواست مشارکت شرکت‌ها را پذیرفته و شرکت‌ها پس از مشارکت و تهیه انواع اتومبیل از این کمپانی‌ها، سود حاصل از کرایه خودرو را به صورت درصدی بین خود و کمپانی تولیدکننده، تقسیم می‌کنند.

۲- افرادی که خودروهای خود را برای اجاره در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهند.

کسانی هستند که با خودروی خود با دریافت مبلغی، برای اجاره به شرکت واگذار کرده و با شرکت شریک می‌شوند.

شماره‌بندی خودروها

در برخی از کشورها خودروهای اجاره‌ای با شماره پلاک‌های مشخصی عرضه می‌شوند که برای افراد دیگر قابل تشخیص باشد که این خودرو به صورت اجاره‌ای در اختیار آن راننده قرار گرفته است.

انواع وسایل نقلیه

شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند معمولا در تلاشند تا طیف گسترده‌ای از وسایل نقلیه همچون اتوبوس، کامیون و اتومبیل‌های لوکس را ارائه دهند تا مشتریان زیادی را با هرگونه شرایط اقتصادی پوشش دهند.

مدارک و شرایط لازم برای اجاره خودرو

افراد و شرکت‌هایی که خودروهایشان را اجاره می‌دهند برای اطمینان از سالم بودن خودرو پس از اجاره، ضمانت‌هایی را از مشتریان دریافت می‌کنند.

شرایط و مدارک مورد نیاز برای اتباع ایرانی

۱-یک فقره چک به مبلغ خودرو

۲-کارت شناسایی معتبر

۳-گواهینامه

۴-“فقط و فقط” یکی از موارد ذیل:

۱۰-۱ درصد ارزش خودرو به عنوان ودیعه (برای خودروهای ایرانی پانزده درصد ارزش خودرو)

۲-سند ملکی به نام متقاضی

۳-توقف خودروی شخصی متقاضی در پارکینگ عمومی و تحویل سند آن به شرکت

شرایط و مدارک مورد نیاز برای اتباع خارجی

۱-کارت شناسایی معتبر

۲-ویزا و پاسپورت متقاضی

۳-تصویر بلیط رفت‌وبرگشت متقاضی

۴-گواهینامه

۱۰-۵ درصد ارزش خودرو به عنوان ودیعه (به ریال و یا سایر ارزهای خارجی) (برای خودروهای ایرانی پانزده درصد ارزش خودرو)

سایت نام آوران  ، یکی از قدیمی ترین شرکت های خدمات دهنده کرایه اتومبیل های لوکس و تشریفاتی در تهران ، با خدمات اجاره ماشین عروس، اجاره خودرو با راننده و بدون راننده و ارائه خدمات تشریفاتی خودرو می باشد.

مدارک و شرایط اجاره خودرو
شرایط اجاره خودرو بدون راننده

1- اجاره خودرو برای شهروندان ساکن در تهران و کرج :

    ارایه و تحویل کارت شناسایی .
    ارایه سند ملکی (و یا اجاره نامه به صورت موردی) در استان های تهران و البرز بوده و به نام شخصی باشد که قرارداد اجاره خودرو به نام ایشان است.
    ارایه چک بانکی و یا سفته به میزان 20% بیشتر از قیمت روز خودرو.

2- شرایط اجاره خودرو برای هموطنان ساکن در سایر شهرها و استان های کشور:

    ارایه و تحویل کارت شناسایی .
    ارایه و تحویل چک و یا سفته به میزان 20% بیشتر از مبلغ قیمت روز خودرو
    ودیعه نقدی (میزان ودیعه بر اساس نوع خودرو متغیر است) . ( به صورت موردی بر اساس نوع خودرو انتخابی و … سند ملکی ، ضامن کاسب شاغل در تهران و یا کارمند رسمی دولتی دارای چک نیز مورد قبول است)
    مبلغ اجاره خودرو بر اساس تعداد روز های مورد نظر

۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۴
aaa aaa

باربری تجریش-مکس

توبار و باربری تجریش با کادر و کارگران خوش اخلاق و مودب نزدیکترین اتوبار در محدوده تجریش تهران می باشد.در صورتی که در جستجوی یک باربری خوب و ارزان قیمت  در این محدوده هستید با شرکت ما تماس بگیرید.دفتر حمل بار تجریش به صورت شبانه روزی و 24 ساعته با نرخ و تعرفه ارزان تر از شرکتهای همکار در خدمتگذاری به شما حاضر است.شما می توانید قیمت حمل بار و اثاثیه خود را با کلیک به روی تعرفه باربری بدست آورید.

تجریش نام محله ای در تهران است که مرکز شهرستان شمیرانات استان تهران است و در منطقهٔ ۱ شهر تهران واقع شده‌است.میدان تجریش که نقطه پایانی خیابان ولیعصر تهران است یکی از مکان‌های تجاری و شلوغ تهران به‌شمار می‌رود. بازار تجریش، تکیه بزرگ تجریش و امامزاده صالح از نقاط دیدنی محله تجریش‌اند.

حمل وسایل و اثاثیه در سرتاسر تهران با وانت بار،نیسان بار و کامیون انجام میشود. باربری تجریش تمام مسیرهای داخل تهران و از تهران به شهرستان ها را به خوبی می داند به همین خاطر بهترین مسیر از لحاظ ترافیکی و ایمنی جاده را انتخاب می کند. رانندگان اتوبار تجریش تمام تلاش خود را جهت سالم رساندن وسایل شما به مقصد می کنند.

دفتر اتوبار ما به صورت گسترده در سرتاسر تهران فعالیت دارد .از جمله میتوان باربری در شرق تهران،باربری در شمال تهران،باربری در غرب تهران و باربری در مرکز تهران را نام برد.تمامی مناطق یک،دو،سه،چهار،پنج و... تحت پوشش این اتوبار می باشد.

از خدماتی که شرکت ما را از دیگر شرکتها متمایز نموده باربری تهران به شهرستان ها به صورت حرفه ای می باشد.رانندگانی که تمامی مناطق تهران و شهرستانها را به قول معروف مثل کف دست خود می شناسند میتوانند در سریعترین زمان ممکن مبدا حمل بار و مقصد حمل بار را پیدا کنند.روش بسته بندی حرفه ای که برای اثاثیه و وسایل شما انجام می شود مانع هر گونه آسیب دیدگی در یک حمل بار مسافت طولانی می شود.شما می توانید قیمت حمل بار تهران به شهرستان را درتعرفه باربری تهران به شهرستان مشاهده نمایید.

پرسنل و کارشناسان باربری تجریش تماما آموزش دیده اند تا قادر باشند در مراحل حمل بار و اسباب کشی شما را راهنمایی نمایند.این تیم تشکیل شده از نیروهای خانم و آقا هستند که شما می توانید بر اساس نیاز خود انتخاب نمایید.معمولا خانم ها کار بسته بندی و آقایان کار حمل بار را بهتر انجام میدهند.

یکی از نکات مهمی که باربری تجریش از شما میخواهد تا در نزدیک شدن به زمان اسبابکشی انجام دهید خودداری از خرید مواد غذایی است.در صورتی که مجبور به حمل مواد غذایی زیاد بودید به کارکنان اطلاع دهید تا از بسته بندی های مخصوص خوراکی ها و مواد غذایی استفاده کنند تا از فاسد شدن آن جلوگیری شود.

امروزه اتوبار به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای جا به جایی وسایل مختلف مطرح شده اند. میخواهیم در این پست بررسی کنیم که چرا بهتر است به جای جا به جایی وسایل به روش سنتی، از جا به جایی مدرن که توسط اتوبار ها انجام میشود استفاده کنیم. همچنین خدمات ارائه شده توسط شرکت شامل خدمات حمل و نقل و خدمات بسته بندی میشود که به طور جداگانه به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت.

زندگی انسان مدرن در عصر حاضر تغییرات فراوان کرده است. با توجه به اهمیت زمان برای انسان ها، شرکت های خدماتی به عنوان تسهیل کننده و تسریع کننده ی امور برای انسان ها پا به عرصه گذاشته اند. حمل و نقل و جا به جایی وسایل یکی از پر دردسر ترین و در عین حال زمانبر ترین کارها به حساب میاید. به نحوی که حس شد به شرکت خدماتی در این زمینه نیاز است تا با تخصص در این زمینه،مسئولیت جا به جایی وسایل را به عهده بگیرد.

گستره ی کار اتوبار شامل تمامی حمل و نقل های زمینی است.به عبارتی تمام جا به جایی هایی که باید به وسیله ی اتوموبیل های سبک و سنگین انجام شود در محدوده ی فعالیت شرکت قرار میگیرد.این شامل جا به جایی وسایل درون شهر تهران و نیز ارسال به شهرستان ها میشود که توسط افراد خبره و آشنا به شهر تهران و ناحیه های مختلف آن و همچنین جغرافیای شهرستان های مختلف ایران انجام میشود.

۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۴
aaa aaa

پرده شید تصویری، انقلابی زیبا در دنیای پرده ها-مکس

پرده شید تصویری، انقلابی زیبا در دنیای پرده ها

از دیرباز تا کنون یکی از عناصر جذاب در طراحی یک دکوراسیون فوق العاده، پرده های زیبایی هستند که قاب پنجره را مزین می کنند و نقش و نگاری به دیوارهای خانه می دهند. پرده شید تصویری را می توان یک پدیده نوظهور ولی شکیل و خوش منظر در دنیای رنگارنگ پرده ها در نظر گرفت. پرده شید تصویری ویژگی های بسیار قابل توجهی دارد که مانند ستاره در شب تاریک، تک می درخشد!

پرده شید تصویری با طرح های گیرا و جذابی که دارد می تواند به راحتی با دکوراسیون منزل هماهنگ و به عبارتی سریع با دیگر وسایل خودمانی شود! تصاویر بی نهایت زیبا که در پرده شید تصویری نقش بسته است سبب می شود شما منزلی با دکوراسیون دل نشین و بی نظیری را تجربه کنید. پرده شید رولی تصویری به صورت یک طرفه و دوطرفه قابلیت چاپ تصاویر را دارد و این یعنی شگفتی! و امکان نظاره تصاویر زیبا را از هر دو طرف پرده برای فرد امکان پذیر می کند.

تصاویر و طرح های سفارشی شما به صورت زیبایی روی پرده شید تصویری قابل چاپ است که گویا پنجره ای با لباس طرح دار را مشاهده می کنید. طرح های مختلفی پرده شید تصویری یا فتوشید تصویری، سبب می شود فرد تصاویرطبیعت، اقیانوس زیبا و یا کهکشان بی نهایت را در منزل و از روی کاناپه، بنگرد.

پرده شید تصویری از نقطه نظرات دیگری نیز صاحب سبک است و آن نحوه آسان جمع شدن پرده به صورت رولی است که باز و بسته کردن را آسان می کند.

 

پرده شید تصویری

پرده شید تصویری این بار در نقش بازاریاب!!

پرده شید تصویری برای دکوراسیون منزل و دکوراسیون دفاتر اداری و یا مغازه ها و همچنین رستوران یا کافه ها قابل کاربرد است. اضافه کردن پرده شید با تصاویر و طرح های زیبای متناسب با هر فضا، اوج سلیقه فرد را می رساند. در دکوراسیون مغازه ها با چاپ لوگو و آرم می تواند تبلیغ کار را به صورت نامحسوسی ارائه دهد. چون تصویر همیشه در ذهن انسان ماندگارتر از متن است پس چه بهتر با پرده شید، هم به دکوراسیون مغازه و یا سالن آرایشی زیبایی ببخشید و هم تبلیغ کار خود را انجام دهید. در واقع پرده شید تصویری، بازاریاب رایگان شما می شود.

کیفیت و زیبایی شعار پرده شید تصویری نیست بلکه حقیقت عجین شده با آن است. ماندگاری طولانی مدت و دستخوش تغییر نشدن در برابر عوامل محیطی مانند آب، نور خورشید، گرد و غبار نشان دهنده جان سخت بودن پرده شید تصویری می باشد.

اگر در کنار تمام ویژگی های مثبت پرده فتوشید، قیمت مناسب و به صرفه آن را نیز اضافه کنیم، می شود گلی از گلهای بهشت!

زیبایی منحصر به فرد، قابلیت نظافت آسان، ماندگاری بالا، مقاوم در برابر عوامل محیطی، ثبات رنگ و قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن و همچنین قابلیت باز و بسته شدن به شیوه نوین و آسان سبب شده است پرده شید تصویری بین دیگر پرده های موجود، حرفی برای گفتن داشته باشد و خرید ایده الی برای خریدارن با سلیقه به حساب آید.

پرده شید تصویری 2

۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۴
aaa aaa

تور کیش و بلیط کیش-مکس

تور کیش و بلیط کیش

 

تور کیش و بلیط کیش

 

کیش یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری برای مسافران داخلی در کشور ماست . روزانه بیش از چندین پرواز از شهرهای مختلف کشورمان راهی جزیره کیش میشوند و هزاران نفر اقدام به تهیه بلیط کیش برای بازدید از این جزیره زیبا مینمایند  .

 

اما چرا این جزیره انقدر طرفدار دارد و این تعداد مسافر برای تهیه بلیط کیش از شهرهای مختلف کشور اقدام مینمایند . پاسخ این پرسش را میتوان در زیباییهای طبیعی و بکر این جزیره جستجو کرد .

 

کیش جزیره ای برای غواصی و آرامش

تور کیش و بلیط کیش

کیش جزیره ای برای غواصی و آرامش

 

معمولا زمانی که صحبت از آرامش و غواصی می‌شود ناخودگاه به جزیره ی زیبای کیش و سواحل نیلگون و زبیای خلیج فارس فکر می کنیم و هوس می‌کنیم تا سفری به این جزیره زیبا داشته باشیم.

پس خودتان را برای یک روز هیجان انگیز آماده کنید، لباس غواصی بپوشید و کپسول هوای را چک کنید و در آخر خودتان را در آب های خلیج فارس رها کنید. اگر منصرف شدید و نیامدید بی شک یکی از زیباترین سواحل مرجانی دنیا را از دست داده‌اید و سال‌ها حسرت آن را خواهید داشت .

ساحل مرجانی خلیج فارس به علت برخورداری از مرجان‌هایی به اشکال مختلف و صدف‌های رنگارنگ و انواع حلزون‌ها و سنگ‌های دریایی که هراز گاهی آب خلیج آنها را به ساحل می‌آورد، به اندازه ای زلال و شفاف هستند که به راحتی می توانید هر موجود جنبنده‌ای را در داخل آب ببینید.

بعضی اوقات نیز مرجان‌های رنگی در زیر آب دیده می شود که بسیار جذاب و تماشایی هستند.

مرجان‌ها پس از مرگشان به صورت سنگ‌های اسفنجی با روزنه‌هایی ریز مانند استخوان‌های سفید رنگی می شوند که باعث زیبایی چندین برابر سواحل کیش شده است.

با غواصی در جزیره کیش شانس بازی کردن با دلقک ماهی و خیار دریائی را خواهید داشت که قطعا تجربه ی فراموش نشدنی خواهد بود.

از دیگر اماکن گردشگری و دیدنی که می توان برای گردشگران کیش معرفی کرد قنات کیش است که در حدود بیش از 2500 سال قدمت دارد و زمانی آب شرب ساکنان قدیمی جزیره را تامین می‌کرده است و امروزه به شهر زیرزمینی کاریز برای بازدید گردشگران مبدل شده است. این شهر دیدنی در عمق 16 متری زیر زمین قرار گرفته است. بخشی از سقف آن با سنگواره، صدف و مرجان‌هایی که 270 تا 570 میلیون سال قدمت دارند مزین شده است.

شهر زیرزمینی کاریز در فهرست آثار ملی ثبت شده است و به دو دلیل می تواند در فهرست آثار و ابنیه جهانی، مطرح و ثبت گردد. اول دلیل این است که کاریز در دل تنها جزیره مرجانی دنیا قرار دارد و دومین دلیل، تنها بنایی است که سقف هایش با صدف‌ها و مرجان‌های طبیعی پر شده است.

 

جزیره کیش با نظر داشتن وسعتش یکی از وسیع‌ترین و کم‌خطرترین سواحل دنیا به شمار می رود. زیرا آب‌های ساحلی کیش فاقد کوسه می باشند و استفاده از آب دریا کاملا بی‌خطر است.

البته کوسه‌هایی که گاهی در ساحل دیده می‌شوند، از ماهی‌های کوچک تغذیه می‌کنند و برای شناگران خطری ندارند.

ساحل کیش یکی از استثنایی ترین سواحل دنیاست چراکه هم در فصل سرما و هم در فصل گرما میزبان گردشگران داخل و خارج کشور خواهد بود همین حالا برای رزرو بلیط کیش دست به کار شوید و اگر نگران قیمت بلیط کیش هستید ما به شما بلیط های لحظه آخری کیش را پیشنهاد میکنیم .

اگر تمایل دارید در فصل زمستان به جزیره ای کیش سفر کنید گویی در فصل بهار در جزیره کیش هستید چراکه جزیره کیش در این زمان از سال، آب هوایی مطلوبی دارد بنابراین برای تهیه بلیط کیش همین امروز دست به کار شوید.

تنها کافیست جهت سفر به جزیره کیش تور کیش خود را رزرو کنید. با توجه به امکانات، جاذبه های دیدنی خاص جزیره سفر به آن هزینه مناسبی را برایتان در پی خواهد داشت.

یکی دیگر از جاذبه های جزیره که توصیه می شود از دست ندهید، تماشای غروب آفتاب در کنار ساحل صخره‌ای و کشتی یونانی کیش است.

همچنین مراکز خرید کیش از شیک‌ترین و مجهز ترین مراکز خرید در ایران به شمار می رود.

شرایط ویژه كیش برای رشد صنعت گردشگری

 

 

 

تور کیش و بلیط کیش

شرایط ویژه كیش برای رشد صنعت گردشگری

 

در گفت و گویی که فدریکو سوماروگا با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش داشتند در ارتباط با انتقال تجربیات صد ساله صنعت گردشگری سوییس به جزیره کیش آمادگی خود را اعلام کردند.

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با فدریکو سوماروگا مدیر ارشد پروژه‌ های گردشگری سوئیس جهت ایجاد زمینه های مشترک برای تبادل گردشگر و بررسی راهکارهای توسعه روابط اقتصادی و گردشگری دیدار و گفت و گو کردند.

مظفری در این دیدار از ظرفیت های خوب گردشگری جزیره کیش، عدم نیاز به دریافت روادید برای گردشگران خارجی، معافیت های مالیاتی و گمرکی و تسهیلات قانونی برای سرمایه گذاران خارجی و همچنین از آمادگی برای تعاملی نزدیک در حوزه های گردشگری و اقتصادی خبر دادند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به سابقه درخشان کشور سوئیس در صنعت گردشگری تاکید کردند. بهره مندی از تجارب موفق این کشور با تعامل بیشتر دو طرف در زمینه های آموزشی را امری ضرورری تلقی کردند.

وی اضافه نمود: با سرمایه گذارى هاى جدى و هدفمند در جزیره كیش می توانیم توسعه گردشگرى را به دنبال داشته باشیم که در حال حاضر نیز در دستور کار گرفته است.

مظفری در خصوص اولویت‌های سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف گردشگری جزیره کیش با تبیین برنامه های در دست اجرا بیان داشتند: جزیره کیش میزبان 2 میلیون گردشگر است و با توجه به پتانسیل و زیر ساخت های اساسی و شرایط آب و هوایی مطلوب و خاص، در بیش از نیمی از سال جزیره کیش می تواند مقصد پرطرفدار کشورهای اروپایی به ویژه سوییس باشد.

وی افزود: گردشگران کشورهای اروپایی در ایام سرد سال این فرصت را خواهند داشت تا جهت استفاده از شرایط مناسب آب و هوایی و امکانات تفریحی، دیدنیها و تفریحات کیش و آرامش به جزیره زیبای کیش سفر کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه بیان داشت جزیره کیش با بهره مندی از ظرفیت های خوب اقلیمی و توسعه شاخه های مختلف گردشگری مى تواند به مقصدی برای ارائه خدمات در حوزه های گردشگری، ورزشی و گردشگری سلامت برای کشورهای اروپایی تبدیل شود.

مدیر ارشد پروژه‌های گردشگری سوئیس بیان کرد: سازمان متولی گردشگری در سوئیس به دو مقوله مهم آموزش و توسعه به ‌صورت جدی سرمایه‌گذاری کرده است و در حال حاضر سازمان گردشگری این کشور 230 پرسنل دارد که 60 درصد آن‌ها در خارج از این کشور مشغول به کارند.

فدریکو سوماروگا با توجه به اینکه ایران از مقاصد هدف جدید کشور سوئیس است، بیان داشت: هدفمان این است تا ایران را به عنوان یکی از مقاصد مهم برای سرمایه‌گذاری گردشگری تبدیل کنیم. ایران دارای مناطقی بکر و عالی بسیاری است.

 

ظرفیت های بالقوه گسترده ای در ایران وجود دارد. باید مشخص شود که در چه شرایطی هستیم و چه گونه فعالیت هایی امکان عملیاتی شدن را دارد. گردشگری با صنایع و نهادهای مختلفی درهم تنیده شده و هماهنگی بین آنها و سازماندهی بازارهای بین المللی و منطقه ای بسیار مهم است.

سوماروگا به ظرفیت های خوب گردشگری منطقه آزاد کیش اشاره کرد و بیان نمود: با توجه به اینکه جزیره کیش تعامل خوبی بین نهادهای دولتی و خصوصی مرتبط با گردشگری دارد، شرایط ویژه ای برای رشد صنعت گردشگری وجود خواهد داشت.

منبع سایت تور کیش: https://xn--pgboj2fl38c.net

۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۴
aaa aaa

ارتودنسی کودکان-مکس

ارتودنسی کودکان

همیشه پدر و مادرانی که به فکر فرزندان خود هستند به این موضوع دقت میکنند که فرزند دلبندشان از سلامت جسمی و روحی خوبی بر خوردار باشد و دچار بیماری و ناراحتی خاصی نباشند.

به همین علت یکی از مهم ترین مسائلی که میتواند در روحیه و اعتماد به نفس کودک بگذارد داشتن صورت و لبخندی زیبا است که پدر و مادران نگاه ویژه ای به این موضوع دارد.

افرادی که در سنین کودکی دچار نا هنجاری های فکی و دندانی هستند میتوانند در سنین پایین تر با هزینه کمتر اقدام به درمان کنند ، از همین رو پدرا ن و مادران نگاه ویژه ای به این موضوع دارند.

اما حقیقت این است مسائل زیادی هستند که با مداخله زود هنگام دندانپزشک یا ارتودنتیست کودک شما قابل حل می باشند.

هفتاد درصد از مردم به ارتودنسی دندان نیاز دارند.

این در حالی است که حدود ۴۰ درصد از کودکان ما نیازمند درمان های اولیه ارتودنسی هستند.

بنابراین بهتر است برای کودکانمان از ارتودنسی پیشگیری بهره بگیریم.

تشخیص زود هنگام و درمان به موقع کودک شما باعث میشود تا فرزند دلبند شما از یک روش تجاهمی و بیماری های پیچیده جلوگیری کند و در آینده از انجام کار و هزینه های اضافه بی نیاز کند.

در کودکی میتوان مشکلاتی مانند :

 

  • جلوزدگی فک
  • عقب ماندگی فک
  • اندازه دندان ها
  • دندان های اضافی
  • دندان های ازدست رفته
  • اختلالات فکی دندانی

تشخیص داد و آنها را هر چه زودتر درمان کرد

 

 

                                                             

ارتودنسی در کودکی باعث ترک چه عادت های مضرری میشود؟

 

ارتودنسی در سنین پایین و در کودکان علاوه بر اعتماد به نفس ، افزایش زیباییی و ... باعث از بین بردن عادات مضر و بد در کودکان نیز میشود

عاداتی مانند :

  •  مکیدن انگشت شست
  • جلوگیری از سایش بیشتر یا آسیب به دندان ها
  • حرکت دندان ها و فک ها به موقعیت مطلوب و از پیش تعیین شده
  • کمتر شدن احتمال جراحی در آینده به وسیله مداخلات اولیه در الگوهای ناسازگاری و ناهماهنگی رشد
  • افزایش تاثیر نتایج نهایی درمان و ثبات آنها
  • بهبود سهولت در تنفس
  • برطرف شدن موانع گفتار
  • آسانتر شدن رعایت بهداشت دهان و دندان
  • کمتر شدن شرایط ایجاد پوسیدگی ، بیماری های لثه و بیماری های قلبی
  • جلوگیری از سایش در دندان ها از طریق تصحیح Crossbites overbites  subbites
  • جویدن مناسب غذا و جذب مواد مغذی و به دنبال آن کاهش مشکلات گوارشی

 

 

                                                                

بهترین سن برای ارتودنسی

 

در واقع متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک معتقد است بهترین زمان برای درمان که بتواند بهترین نتیجه را گرفت بین 8 تا 9 سالگی است یعنی قبل از سن بلوغ اما باید کودک در سن 6 سالگی پیش یکی متخصص ارتودنسی معاینه شود و تشخیص داده شود که آیا فک و دندان نیاز به ارتودنسی و درمان دارد یا خیر.

بهترین زمان برای معاینه بین 6 تا 7 سال و برای انجام کامل درمان 8 تا 9 سالگی است که در این حین کودک رشد نرمال فک و دندان های خود را دارد و اگر مشکل فکی داشته باشد در حین درمان ارتوپد فکی نیز انجام می شود.

انجام ارتودنسی در سنین کودکی به این دلیل موثر تر است که اتصال دندان های کودکان به استخوان آرواره هنوز کاملا محکم نشده است و حرکت دندان ها به وسیله درمان ارتودنسی در آن ها راحت و با صرف زمان کمتری صورت می گیرد .

با افزایش سن ، اتصال دندان ها به استخوان آرواره محکم تر شده و حرکت آنها به وسیله نیروهای ارتودنسی روی استخوان آرواره نیازمند صرف نیرو و زمان بیشتری می باشد .

هنگامی که دندان های دائمی کودک در سنین 6 تا 7 سالگی شروع به در آمدن میکند کودک دچار سر گیجه و سر درد میشود که با انجام این اتفاق فرزند شما ارزیابی میشود البته به این معنا نیست که کودک شما آماده و نامزد ارتودنسی میباشد

 

چرا درمان ارتودنسی درکودکان راحتتر است؟

درمان ارتودنسی در کودکان که اتصال دندان ها یشان به استخوان آرواره هنوز محکم نشده و به راحتی قابل حرکت دادن می باشد بسیار آسانتر از سنین بالاتر است .

بهترین زمان برای شروع درمان ارتودنسی در کودکان سنین بین هفت تا چهارده سالگی  می باشد .

با بالا رفتن سن اتصال دندان ها به استخوان آرواره محکمتر شده و حرکت دادن دندان ها روی استخوان آرواره دشوار تر می گردد .

ولی این به این معنا نیست که درمان ارتودنسی در افراد با سن بالاتر امکان پذیر نباشد.

این درمان در سنین بالا فقط  به  زمان طولانی تری نیاز دارد .

افراد برای رفع نا مرتبی دندان های خود تا سنین بالاتر از میان سالی هم می توانند از درمان ارتودنسی ثابت کمک بگیرند .

 

هزینه ارتودنسی برای کودکان چقدر است؟

 درواقع برای اعلام هزینه نیازمند معاینه دقیق کودک در کلینیک و یا عکس از دندان های کودک می باشد زیرا متخصص ارتودنسی نمیتواند قبل معاینه هزینه ارتودنسی را اعلام کند زیرا نمی داند چه کار هایی لازم است تا برای کودک شما انجام شود همچنین عوامل مختلفی میتواند بر روی هزینه ارتودنسی کودکان تاثیر گذار باشد اما معمولا از روی مواد و وسایل به کار برده شده بر روی فرزند دلبند شما میتوان هزینه را محاسبه نمود

۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۴
aaa aaa

قیمت روز میلگرد در بازار تهران-زرنا

قیمت روز میلگرد در بازار تهران گاها در طول هفته و حتی روز دستخوش تغییرات زیادی قرار می گیرد. جهت دریافت قیمت روز میلگرد در تهران می توانید با مراجعه به صفحه قیمت میلگرد از آخرین وضعیت قیمت روز میلگرد تهران با خبر باشید چنانچه نیاز به توضیحات بیشتری در مورد قیمت میلگرد تهران داشتید می توانید با مشاوران بخش فروش میلگرد تماس بگیرید.

قیمت میلگرد در بازار آهن و فولاد ایران به عوامل تعیین کننده ای همچون قیمت مواد اولیه فولاد, نرخ ارز, بازار عرضه و تقاضای محصولات فولادی و همچنین قیمت گذاری آهن آلات در بورس کالای ایران بستگی دارد . بازرگانی آهن  اصفهان به عنوان مرجع قیمت بازار آهن, با تعامل مستقیمی که با تک تک کارخانه های میلگرد ایران دارد؛ قیمت امروز میلگرد تمامی کارخانه ها را به صورت روزانه در وب سایت درج می کند و بدون واسطه فروش میلگرد تمامی کارخانه ها را به صورت مستقیم انجام می دهد.

قیمت میلگرد کارخانه بر اساس عوامل تأثیرگذاری که عنوان شد؛ به صورت روزانه و یا گاهی اوقات به صورت لحظه ای تغییر می کند. و شما می توانید در وب سایت آهن  ، این نوسانات قیمت و تغییرات لحظه ای را به صورت آنلاین در اختیار داشته باشید.

بازرگانی آهن  ، با سابقه 15 ساله در بازار آهن ایران و ارتباط مستقیمی که با تمامی کارخانه های تولیدی میلگرد ایران دارد؛ میلگرد مورد نیاز پروژه های شما را بدون واسطه تأمین می کند. جهت خرید میلگرد به قیمت کارخانه و نیز انتخاب مناسب ترین محصول با توجه به کیفیت مورد نیاز و همچنین فاصله کارخانه ها تا پروژه شما با کارشناسان ما مشورت کنید.

بازرگانی آهن  ، جهت تسهیل در خرید آن دسته از مشتریانی که قصد خرید کمتر از ظرفیت یک تریلی و یا خرید ترکیبی سایزهای مختلف میلگرد از کارخانه های مختلف دارند؛ علاوه بر میلگرد ذوب آهن ، میلگرد سایر کارخانه های ایران را در انبار خود به صورت خرده فروشی و ترکیبی در بخش میلگرد انبار عرضه می کند.

آن دسته از مشتریانی که قصد خرید میلگرد از انبار را دارند؛ در نظر داشته باشند که فروش میلگرد انباری، هم به صورت خرده فروشی و هم عمده فروشی انجام می گیرد. خرده فروشی برای کسانی که نیازی به ظرفیت کامل یک تریلی ندارند و عمده فروشی برای آن دسته از مشتریانی که به علت محدودیت زمانی امکان خرید از کارخانه را ندارند و بارگیری یک تا دو روزه برخی از کارخانه ها منجر به اختلال در پیشرفت پروژه های ایشان خواهد شد.

آخرین و بروزترین قیمت فولاد بازار داخلی یکی از عوامل تعیین کننده بازار آهن و فولاد ایران است و می توان اینگونه گفت که در کنار عوامل تأثیرگذار قیمت ها در بازار آهن، قیمت بروز میلگرد در روند اعلام قیمت دیگر محصولات فولادی نیز تأثیر زیادی دارد.
برای دریافت قیمت امروز میلگرد همچنین می توانید در کانال رسمی آهن  اصفهان در تلگرام عضو شده و هر کجا که هستید از طریق گوشی تلفن همراه و یا نسخه دسکتاپ تلگرام قیمت اعلامی کارخانه های میلگرد را لحظه به لحظه رصد کنید.
بازرگانی آهن ، با توجه به اهمیتی که قیمت میلگرد در روند بازار آهن و ساخت و ساز دارد؛ از ساعات آغازین روز قیمت میلگرد بروز کارخانه ها را به محض اعلام از سوی دفاتر مرکزی کارخانه ها در وب سایت بروزرسانی می کند.

قیمت روز میلگرد

جهت اطلاع از قیمت روز میلگرد کارخانه ها به جدول قیمت هر کارخانه مراجعه کرده و با توجه به تاریخ بروزرسانی مندرج در بالای هر جدول برای خرید میلگرد آن کارخانه اقدام کنید. ساعت بروزرسانی قیمت میلگرد هر کارخانه با توجه به متفاوت بودن ساعت اعلام از سوی کارخانه ها یکسان نیست و به محض اعلام کارخانه بروزرسانی می شود.

قیمت به روز میلگرد

در بازار آهن ایران با توجه به اهمیت مصرفی میلگرد و نوسانات قابل توجه قیمت آهن آلات در بازه های زمانی کوتاه، قیمت به روز میلگرد نقش مهمی در روند قیمت سایر محصولات فولادی ایفا می کند. همچنین قیمت به روز میلگرد در بازار ساخت و ساز و مسکن هم یکی از عوامل مهم و تعیین کننده در روند معاملات بازار است.

خرید میلگرد از کارخانه

جهت خرید میلگرد از کارخانه به این نکته توجه داشته باشید که بارگیری از درب کارخانه فقط به صورت ظرفیت کامل یک تریلی و یا بیشتر انجام می شود. همچنین امکان ترکیب چند سایز مختلف در یک تریلی نیست و انتخاب دو یا چند سایز میلگرد در یک تریلی بستگی به شرایط بارگیری کارخانه مورد نظر شما دارد. در این خصوص باید قبل از خرید با کارشناسان آهن  مشورت کنید.

خرید میلگرد از انبار

جهت خرید میلگرد از انبار بارگیری کمتر از ظرفیت کامل یک تریلی با هر تناژی که مد نظر شماست امکان پذیر است. همچنین امکان ترکیب دو یا چند سایز مختلف از هر کارخانه ای که مد نظر شماست وجود دارد و در این خصوص محدودیتی در سایز و تناژ میلگرد درخواستی نخواهید داشت.

انواع ورق آهن آنلاین

در لیست زیر قیمت انواع ورق از جمله: قیمت انواع ورق سیاه، قیمت ورق سیاه برشی ابعاد سفارشی، قیمت انواع ورق رنگی، انواع ورق آلیاژی برشی ابعاد سفارشی، انواع ورق صنعتی، انواع تسمه، انواع ورق ضدسایش، انواع ورق ST52، انواع ورق مسی، انواع گریتینگ، انواع چهارپهلو آلیاژی، انواع چهارپهلو، انواع ورق A283، انواع ورق A516، انواع ورق برشی صنعتی آلیاژهای خاص، انواع ورق اسیدسویی، انواع ورق روغنی، انواع ورق گالوانیزه، انواع ورق آجدار، انواع ورق استیل، انواع عرشه فولادی گالوانیزه، انواع ورق برشی ساختمانی و صنعتی، انواع ورق آلوزینک، انواع ساندویچ پانل، انواع ورق پانچ سیاه، انواع ورق پانچ آلیاژی، انواع ورق آلومینیوم آجدار و انواع ورق پانچ روغنی در ضخامت‌ها و سایزهای مختلف از معتبرین برندهای داخلی و خارجی قابل مشاهده است.

راهنمای خرید

پس از استعلام قیمت محصول توسط شما، کارشناسان فروش آهن آنلاین، قیمت و مشخصات محصول، شرایط پرداخت، زمان بارگیری و تحویل محصول و سایر جزئیات سفارش را در قالب پیش فاكتور به اطلاع شما می‌رسانند. پس از تایید پرداخت، واحد ترابری و لجستیک آهن آنلاین دستور بارگیری و ارسال بار را دریافت می‌کند؛ و بعد از تایید قیمت كرایه از سوی مشتری، طبق زمان‌بندی اعلام شده، نسبت به تحویل بار به آدرس و مشخصات دریافتی از مشتری، اقدام می‌کند.
 

۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۴
aaa aaa

لیزر مونالیزا برای جوان سازی واژن -زرنا

عمل تنگی واژن - برخی از خانم ها می دانند که تغییر در سلامت زنان ممکن است صحبت کردن در مورد آنها حتی با پزشک خود خجالت آور باشد. درمانی وجود دارد که می تواند کمک کند!

هنگامی که سطح استروژن کاهش می یابد - خواه ناشی از پری و یائسگی ، یائسگی یا یائسگی ناشی از آن باشد (برای کسانی که سرطان سینه را پشت سر گذاشته اند) - آتروفی واژن اتفاق می افتد و تغییرات می تواند شامل خشکی واژن ، سوزش ، خارش و مقاربت دردناک باشد. این تغییرات می تواند زندگی و صمیمیت یک زن را تحت تأثیر قرار دهد.

زنانی که با این تغییرات روبرو هستند ، مجبور نیستند برای همیشه با آنها زندگی کنند! یک روش درمانی با لیزر برای کمک به ترمیم سلامت واژن که غیر تهاجمی است ، تأیید شده توسط FDA ، سریع است و عوارض جانبی ندارد. آن را MonaLisa Touch® می نامند و بسیاری از بیماران SCWH ما بعد از طی دوره درمانی موفقیتهای زیادی داشته اند.

MonaLisa Touch® یک لیزر کسری CO2 است که به آرامی پالسهای انرژی را به دیواره  تنگی واژن منتقل می کند و یک پاسخ درمانی را تحریک می کند. در طی یک درمان ، یک پروب واژینال ، مانند یک معاینه منظم زنان و زایمان ، داخل واژن وارد می شود. این عمل حدود 5 دقیقه طول می کشد و عملا بدون درد است. بافت هدفمند برای تولید کلاژن جدید ، الاستین و عروقی سازی دیواره واژن تحریک می شود و آن را به حالت جوان تر باز می گرداند.

بیشتر خانمها بعد از اولین درمان خود احساس تغییر می کنند ، اما معمولاً 3 درمان هر 6 هفته یکبار برای نتایج بهینه انجام می شود.

اگر در سلامت واژن خود تغییرات ناراحت کننده ای را تجربه می کنید ، نیازی نیست که در سکوت رنج ببرید. برای بازگرداندن سلامت واژن و بازپس گیری زندگی و صمیمیت خود ، با شخصی در SCWH در مورد درمان جوان سازی واژن لیزر MonaLisa Touch® با زندگی صحبت کنید.

اگرچه هر زنی به تغییرات ناشی از یائسگی متفاوت واکنش نشان می دهد ، مقاربت دردناک موضوعی است که بسیاری از آنها آن را تجربه می کنند. از نظر پزشكی به عنوان dyspareunia گفته می شود ، عود مجدد درد قبل ، حین یا بعد از رابطه جنسی می تواند بر آنچه كه غالباً لذت بخش و برآورده كننده زندگی است ، سد كنید.

اختلال در یائسگی منحصراً علامت یائسگی نیست ، دلسردی دلایل زیادی دارد. در مورد یائسگی ، معمولاً ناشی از عوارض جانبی است که هنگام قطع تولید استروژن طبیعی در تخمدان ها رخ می دهد.

اگر این مثل شما به نظر برسد ، MonaLisa Touch® ممکن است بتواند کمک کند. MonaLisa Touch یک روش غیر هورمونی است که می تواند آتروفی واژن و مقاربت دردناک را درمان کند. در مرکز مراقبت های بهداشتی زنان هلال احمر ، متخصصان بهداشت دوست می توانند معاینه کامل را انجام دهند و ببینند آیا MonaLisa Touch® می تواند به شما کمک کند یا خیر.

تغییر در واژن شما
استروژن هورمون اصلی جنسی در زنان است و سیستم های لازم برای تولید مثل را هدایت می کند. تولید استروژن پس از یائسگی و همچنین به دلایل دیگری مانند:

برداشتن تخمدانها به دلایل پزشکی ، مانند هیسترکتومی کامل
استفاده از داروها مانند کنترل هورمونی هنگام تولد
درمان سرطان
استروژن در مقادیر کمتری در جای دیگر بدن شما تولید می شود. در صورتی که این مقدار پایین تر از هورمون به اندازه کافی نیازهای آنها را تأمین کند ، ممکن است برخی از خانم ها علائم دیسپارونی را دور بزنند. در غیر این صورت ، آتروفی واژن ممکن است باعث ایجاد رابطه جنسی دردناک و علائم دیگر شود ، که اغلب به عنوان سندرم دستگاه تناسلی یائسگی (GSM) توصیف می شود.

مونالیزا لمسی
درمان جایگزینی هورمون اغلب یک روش موفق برای درمان آتروفی واژن و سایر عوارض جانبی یائسگی است ، اما همه نمی توانند با اطمینان از استروژن مکمل استفاده کنند. سیستم MonaLisa Touch یک روش عاری از دارو برای درمان علائم GSM است.

در طول روند مورد نظر چه اتفاقی می افتد
سیستم MonaLisa Touch از لیزر مخصوصی برای معالجه دیواره های مهبل شما استفاده می کند و باعث تولید کلاژن در زیر سطح می شود. این عمل حدود پنج دقیقه طول می کشد و نیازی به آرام بخش یا بیهوشی نیست. بیشتر بیماران گرمای ملایمی را در ناحیه درمان احساس می کنند و می توانند بلافاصله پس از درمان به فعالیت های عادی خود بازگردند.

چگونه این روند واژن شما را جوان می کند
تحریک نور لیزر به دیواره واژن شما نفوذ کرده و بافت کلاژن را گرم می کند. این عمل گرم کردن باعث می شود که بافت به نقطه انعقاد برسد ، دمایی که به بدن شما علامت می دهد که کلاژن جدید لازم است و بافت های قدیمی از بدن شما شروع به شستشو می کند.

در طی چند روز تا چند هفته ، باید توجه کنید که علائم شروع به آسانی می کند. در هنگام برانگیختگی جنسی ، واژینال واژن شما باید کاملتر ، نرم تر شود و روغن کاری کند.

بعد از درمان
به احتمال زیاد شما باید چندین روز پس از درمان خود از فعالیت های جنسی استراحت کنید ، اما این تنها محدودیت است. درمان اولیه برای بیشتر خانمها یک سری از سه درمان است که شش هفته از هم فاصله دارند. پیشرفت های بهینه معمولاً بعد از درمان سوم رخ می دهد ، اما نتایج ممکن است توسط بیمار متفاوت باشد. معمولاً یک درمان سالانه تنها برای حفظ مزایای مثبت کافی است.

برای دیدن اینکه آیا MonaLisa Touch می تواند به شما کمک کند ، قرار ملاقات را بصورت آنلاین یا از طریق تلفن با HealthCare زنان هلال احمر رزرو کنید.

http://jarahanbartar.ir/%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%88%D8%A7%DA%98%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84/Details.aspx?Shenase=1074

۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۴
aaa aaa

تولید انواع حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ دیوار-زرنا

محافظت از خانه و محل کار یکی از موارد مهمی است که قطعا برای ما نیز اهمیت ویژه ای خواهد داشت و عموما برای آن هزینه های زیادی نیز پرداخت می کنیم، البته روش های گوناگون و متفاوتی برای افزایش و ارتقا امنیت ملک وجود دارد که احتمالا کم تر در مورد آن ها شنیده اید و یا این که تنها به چند مورد مشخص شناخت و آشنایی نزدیکی دارید.

https://backority.ir/images/525381.jpg

در واقع یکی از این موارد مربوبط به حفاظ های دور ساختمان و حتی دیوار حصار است که البته برخی از صرفا حصار استفاده می کنند که در نهایت برای سارقین قابل نفوذ خواهد بود، در بخش بعدی می توانیم به انواع حفاظ های فلزی اشاره کنیم که در بازار موجود هستند و هر کدام ویژگی ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند و در حال حاضر می توانید سفارش ساخت آن ها را به آهنگری ها بسپارید.

اما مسئله مهم این است که حفاظ شاخ گوزنی و سرنیزه ای همیشه جز ایده  آل ترین انتخاب ها و خرید ها برای کسانی هستند که ترجیح می دهند امنیت ملک خود را چند برابر کنند.

https://backority.ir/images/321202.jpg

تولید حفاظ سرنیزه و مراحل نصب

تولید حفاظ های سرنیزه بر اساس جوشکاری و همین طور تراش دادن فلزات انجام می شود، در مدل های سرنیزه همان طور که از نامشان مشخص است، روی بخش فلزی، لایه ای دیگر از همان فلز و البته گاه نازک تر قرار می گیرد، پس از آن رنگ آمیزی می شود تا نسبت به کل حفاظ متمایز باشد، البته اگر  بخواهید می توانید ضخامت فلز ها را به صورت چند برابر محکم تر سفارش دهید تا کیفیت کار نیز افزایش یابد.

البته با توجه به قیمت فلز باید به فکر هزینه تمام شده نیز باشید.

در بخش پایینی نیز قسمتی در نظر گرفته می شود که به زمین و یا حصار جوش می خورد، حفاظ های سرنیزه ای به صورت های مختلف طراحی می شود، در برخی مدل ها فلز به کار رفته به یک، دو یا حتی سه طرف با بخش مرکزی هدایت می شود و هر چه تراکم روی حفاظ بالاتر باشد امنیت نیز افزایش خواهد یافت.

کیفیت بالای فلزات به کار رفته می تواند موجب شود تا عملکرد آن ها به مراتب بهتر شده و در برابر برش و همین طور خم شدن نیز مقاومت بالایی داشته باشند.

سفارش انواع حفاظ های فلزی

شما می توانید انواع حفاظ ها را با بهترین قیمت و تحویل در اندک زمان سفارش دهید، در واقع علاوه بر استفاده از دوربین های مداربسته و همین طور درب های ضد سرقت و دزدگیر، باید به فکر اطراف ملک خود نیز باشید، در صورتی که ساختمان شما خارج از شهر است احتمالا سارقین فرصت کافی برای قطع ارتباط برق و دیگر موارد را نیز خواهند داشت.

پس بهترین راه چاره این است که حداقل ورود از طریق حصار منع شود، گاه حصار ها بسیار کوتاه هستند و پیش از هر چیزی باید بررسی های لازم و میدانی توسط شما و یا شخص آشنا به کار برای انتخاب سایز فلز پایه انجام گردد.

در غیر این صورت استفاده از این حفاظ ها نتیجه ای نداشته و می توان گفت که شما در این مرحله باید دقت کافی را داشته باشید.

البته شرکت ها سایز استانداردی را نیز در اختیار شما قرار می دهند و می توانید از آن نیز به عنوان یک اندازه واحد استفاده کنید.

سایز میله گرد در ساخت این گونه حفاظ ها متفاوت است، هر چه قطع بیشتر باشد قطعا کیفیت بالا تر بوده و همینطور قیمت نیز افزایش می یابد.

مزایای استفاده از حفاظ های شاخ گوزنی

ساخت حفاظ های شاخ گوزنی نیز به این صورت خواهد بود که ابتدا اندازه گیری  حصار و یا دیوار مورد نظر انجام می شود، پس از آن شما می توانید تراکم فلز های نوک تیز روی حفاظ را به صورت دلخواه انتخاب کنید، پیشنهاد ما استفاده از تراکم های بالا و به چند طرف است، نوک تیز بودن این بخش تقریبا عبور از آن را غیرممکن می کند.

ارتفاع و عرض حفاظ نیز دو فاکتور مهم دیگر هستند که در مرحله طراحی و ساخت نیاز است به آن دقت کنید، هر دوی این سایز ها باید به اندازاه کافی بزرگ و طویل باشند که در برابر شکستن و همین طور خم شدن مقاومت ایده آلی را از خود نشان دهند.

پروفیل های به کار رفته در این حفاظ ها ضامن کیفیت آن ها در طول چندین سال است، یعنی خبری از زنگ زدگی، شکستن و همین طور آسیب نخواهد بود. از یاد نبرید که این حفاظ ها باید توسط شرکت های معتبر طراحی و ساخته شود.

در غیر این صورت تاثیر خاصی را از آن ها احساس نمی کنید و هزینه صرف شده هر چند کم می تواند اضافه و بی دلیل باشد.

خرید و سفارش حفاظ های سرنیزه ای

حفاظ های سرنیزه ای عموما در دو نسل تولید شدند که قدیمی ها به هیچ عنوان امنیتی که نیاز بود را به شما ارائه نمی دادند، اما در نسل های جدید و طراحی شده توسط این شرکت بالاترین حد کیفیت و همین طور امنیت تضمین می شود.

می توانید کاتالوگ ها را بررسی کرده و حتی بر اساس نمونه کار ها سفارش خود را ثبت کنید. مسئله مهم دیگر برای آهنگران و مشتریان آن ها زمان تحویل می باشد، ترافیک کاری بالا هیچ تفاوتی در زمان دریافت سفارش شما ایجاد نمی کند، می توانید آن ها را با کیفیت عالی و بدون کوچک ترین نقص سریع تر از همه جا تحویل بگیرید.

حفاظ های شاخ گوزنی نیز طراحی ساده ای دارند اما در عین سادگی یکی از پرفروش ترین ها، محبوب ترین و البته امن ترین سیستم های حفاظت هستند که می توانید در متراژ مورد نظر خریداری کرده و نصب آن ها نیز به آسانی انجام می گردد. البته که بهتر است پروسه نصب توسط شخص آشنا به این حرفه انجام گردد.

می توانید در ادامه شیوه نصب آن را به صورت اختصاری بررسی نمائید.

نصب انواع حفاظ های حصار و دیوار

شاسی کشی، بیس پلیت و استفاده از پیم مهم ترین روش های نصب این حفاظ ها هستند.

می توان از پروفیل ها استفاده کرد و سطح را پیش از نصب یکسان نمود و سپس از شاسی کشی بهره گرفت.

یکی از نکات مهم که توسط بسیاری به اشتباه انجام می شود و شرکت ها نیز در قبال آن مسئولیتی نمی پذیرند مربوط به نصب انواع حفاظ های فلزی سرنیزه ای و همین طور شاخ گوزنی است.

نصب این نوع حفاظ ها با عبور از سیمان دیوار و حصار ممکن است، چند بخش از این حفاظ ها به زمین و یا حصار شما بسته خواهد شد که امکان جدا کردن آن نیز به صورت عادی وجود نخواهد داشت.

شاسی های پروفیلی روی زمین بسته می شوند و امکان حرکت و خم کردن آن ها تقریبا به صفر می رسد و قیمت مناسبی نیز در مقایسه با دیگر مصالح خواهند داشت، کم ترین آسیب نیز به حصار شما وارد می شود و همین طور پروسه نصب آن نیز در کم ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

در روش چهارستون نیز از پیم کشی به صورت چهارطرفه استفاده می شود.

دیوار های مختلف از جمله بلوکی و سیمانی، آجری، بلوک سفالی می توانند بستر مناسبی برای نصب این گونه حفاظ ها باشند که البته هر کدام از آن ها نیازمند استفاده از یک روش خاص خواهند داشت، مثلا در دیوار های آجری باید از کم ترین فضای خالی بین دیوار وجود داشته باشد، که در مورد آجری چنین است.

جهت ارتباط بیشتر به وبسایت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائید
وبسایت: https://hefazeiran.ir
کانال تلگرام: https://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895

۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۴
aaa aaa