ته دیگ سیب زمینی

خدا همان خداست...خدای سیب زمینی های سرخ کرده

۲۶۲ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

شنیده شدن صدای انفجار در میدان راسل لندن

رسانه های محلی از شنیده شدن صدای انفجار در میدان راسل لندن خبر دادند.

۳۱ تیر ۹۶ ، ۰۰:۱۵
aaa aaa

مصرف بیش از اندازه این ۶ ویتامین چه بلایی سر بدن می‌آورد؟

مصرف روزانه بیش از یک مولتی ویتامین در دراز مدت منجر به عوارض خطرناکی می‌شود. بیشترین خطر ھم مربوط به زیاده روی در مصرف مولتی ویتامین ھای حاوی آھن یا کلسیم است.

۳۱ تیر ۹۶ ، ۰۰:۱۵
aaa aaa

حدود ۱۰۰ هکتار از مزارع منطقه «تفتان» در آتش سوخت

بخشدار بخش مرکزی شهرستان خاش گفت: آتش سوزی مراتع شرق منطقه «تفتان» با تلاش نیروهای امدادی مهار شد.

۳۱ تیر ۹۶ ، ۰۰:۱۵
aaa aaa

شایعه تخریب خانه ابتهاج تکذیب شد

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ با تاکید بر مرمت و احیا ابنیه تاریخی در قلب طهران، تخریب خانه مرحوم ابتهاج را تکذیب کرد.

۳۱ تیر ۹۶ ، ۰۰:۱۵
aaa aaa

استقبال ۱+۵ از پایبندی ایران به برجام

اتحادیه اروپا در بیانیه ای پس از برگزاری هشتمین نشست کمیسیون مشترک برجام اعلام کرد که ۱+۵ از پایبندی ایران به برجام استقبال کرده است.

۳۱ تیر ۹۶ ، ۰۰:۱۵
aaa aaa

مرگ ناشی از پارکینسون در مشاغل عالی رتبه بیشتر است

محققان این مطالعه به بررسی ۲۶ شغل مختلف و مرگ ناشی از ALS و پارکینسون پرداختند و در مجموع دریافتند کارکنان در مشاغل مرتبط با تحصیلات و درآمد بالاتر در معرض ریسک بالای مرگ ناشی از این بیماری‌ها قرار دارند.

۳۱ تیر ۹۶ ، ۰۰:۱۵
aaa aaa

با ۸ بیماری شایع پوستی آشنا شوید

انواع آکنه و جوش صورت به دلایل مختلفی از جمله مشکلات هورمونی، رژیم نامناسب غذایی، قرارگیری در مکان‌های آلوده، استرس و مشکلاتی از این دست به وجود می‌آید.

۳۱ تیر ۹۶ ، ۰۰:۱۵
aaa aaa

عصاره این گیاه علائم یائسگی را متوقف می‌کند

استفاده از شبدر قرمز به شکل عصاره حاصل از تخمیر به شکل قابل توجهی موجب کاهش تعداد دفعات و شدت گُرگرفتگی‌های روزانه می‌شود.

۳۱ تیر ۹۶ ، ۰۰:۱۵
aaa aaa

۵ نشانه کمبود ویتامین D در بدن

اگر دچار درد مزمن و دائمی و ضعف عمومی هستید که به درمان‌های انجام شده پاسخ نمی‌دهد احتمالا از کمبود ویتامین D. رنج می‌برید. پزشکان دریافته‌اند که بین دردهای مزمن و کمبود این ویتامین ارتباط وجود دارد و با یک درمان کم هزینه می‌توان این مشکل را برطرف کرد.

۳۱ تیر ۹۶ ، ۰۰:۱۵
aaa aaa

با این گیاهان ۱۲ نوع بیماری پوست و مو را درمان کنید

برای درمان آکنه، کک‌ومک و لک‌های پوستی (اسطوخدوس، شمعدانی عطری و آویشن شیرازی)، اگزما (بابونه، سدر و گل مغربی)، سوختگی، درماتیت آلرژیک، ترک‌های پوستی، آفتاب‌سوختگی و گزش حشرات (حنا، شمعدانی، شیرین‌بیان و همیشه‌بهار)، تبخال (بادرنجبویه، زیتون و مورد)، تعریق (مریم‌گلی و حنا)، بیماری‌های قارچی سطحی (آویشن شیرازی، درمنه و نعنا فلفلی)، رشد و تقویت مو (رزماری)، کاهش موهای زائد (تاتوره) و دافع حشرات (سنبل هندی) مفید هستند.

۳۱ تیر ۹۶ ، ۰۰:۱۵
aaa aaa