محافظت از خانه و محل کار یکی از موارد مهمی است که قطعا برای ما نیز اهمیت ویژه ای خواهد داشت و عموما برای آن هزینه های زیادی نیز پرداخت می کنیم، البته روش های گوناگون و متفاوتی برای افزایش و ارتقا امنیت ملک وجود دارد که احتمالا کم تر در مورد آن ها شنیده اید و یا این که تنها به چند مورد مشخص شناخت و آشنایی نزدیکی دارید.

https://backority.ir/images/525381.jpg

در واقع یکی از این موارد مربوبط به حفاظ های دور ساختمان و حتی دیوار حصار است که البته برخی از صرفا حصار استفاده می کنند که در نهایت برای سارقین قابل نفوذ خواهد بود، در بخش بعدی می توانیم به انواع حفاظ های فلزی اشاره کنیم که در بازار موجود هستند و هر کدام ویژگی ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند و در حال حاضر می توانید سفارش ساخت آن ها را به آهنگری ها بسپارید.

اما مسئله مهم این است که حفاظ شاخ گوزنی و سرنیزه ای همیشه جز ایده  آل ترین انتخاب ها و خرید ها برای کسانی هستند که ترجیح می دهند امنیت ملک خود را چند برابر کنند.

https://backority.ir/images/321202.jpg

تولید حفاظ سرنیزه و مراحل نصب

تولید حفاظ های سرنیزه بر اساس جوشکاری و همین طور تراش دادن فلزات انجام می شود، در مدل های سرنیزه همان طور که از نامشان مشخص است، روی بخش فلزی، لایه ای دیگر از همان فلز و البته گاه نازک تر قرار می گیرد، پس از آن رنگ آمیزی می شود تا نسبت به کل حفاظ متمایز باشد، البته اگر  بخواهید می توانید ضخامت فلز ها را به صورت چند برابر محکم تر سفارش دهید تا کیفیت کار نیز افزایش یابد.

البته با توجه به قیمت فلز باید به فکر هزینه تمام شده نیز باشید.

در بخش پایینی نیز قسمتی در نظر گرفته می شود که به زمین و یا حصار جوش می خورد، حفاظ های سرنیزه ای به صورت های مختلف طراحی می شود، در برخی مدل ها فلز به کار رفته به یک، دو یا حتی سه طرف با بخش مرکزی هدایت می شود و هر چه تراکم روی حفاظ بالاتر باشد امنیت نیز افزایش خواهد یافت.

کیفیت بالای فلزات به کار رفته می تواند موجب شود تا عملکرد آن ها به مراتب بهتر شده و در برابر برش و همین طور خم شدن نیز مقاومت بالایی داشته باشند.

سفارش انواع حفاظ های فلزی

شما می توانید انواع حفاظ ها را با بهترین قیمت و تحویل در اندک زمان سفارش دهید، در واقع علاوه بر استفاده از دوربین های مداربسته و همین طور درب های ضد سرقت و دزدگیر، باید به فکر اطراف ملک خود نیز باشید، در صورتی که ساختمان شما خارج از شهر است احتمالا سارقین فرصت کافی برای قطع ارتباط برق و دیگر موارد را نیز خواهند داشت.

پس بهترین راه چاره این است که حداقل ورود از طریق حصار منع شود، گاه حصار ها بسیار کوتاه هستند و پیش از هر چیزی باید بررسی های لازم و میدانی توسط شما و یا شخص آشنا به کار برای انتخاب سایز فلز پایه انجام گردد.

در غیر این صورت استفاده از این حفاظ ها نتیجه ای نداشته و می توان گفت که شما در این مرحله باید دقت کافی را داشته باشید.

البته شرکت ها سایز استانداردی را نیز در اختیار شما قرار می دهند و می توانید از آن نیز به عنوان یک اندازه واحد استفاده کنید.

سایز میله گرد در ساخت این گونه حفاظ ها متفاوت است، هر چه قطع بیشتر باشد قطعا کیفیت بالا تر بوده و همینطور قیمت نیز افزایش می یابد.

مزایای استفاده از حفاظ های شاخ گوزنی

ساخت حفاظ های شاخ گوزنی نیز به این صورت خواهد بود که ابتدا اندازه گیری  حصار و یا دیوار مورد نظر انجام می شود، پس از آن شما می توانید تراکم فلز های نوک تیز روی حفاظ را به صورت دلخواه انتخاب کنید، پیشنهاد ما استفاده از تراکم های بالا و به چند طرف است، نوک تیز بودن این بخش تقریبا عبور از آن را غیرممکن می کند.

ارتفاع و عرض حفاظ نیز دو فاکتور مهم دیگر هستند که در مرحله طراحی و ساخت نیاز است به آن دقت کنید، هر دوی این سایز ها باید به اندازاه کافی بزرگ و طویل باشند که در برابر شکستن و همین طور خم شدن مقاومت ایده آلی را از خود نشان دهند.

پروفیل های به کار رفته در این حفاظ ها ضامن کیفیت آن ها در طول چندین سال است، یعنی خبری از زنگ زدگی، شکستن و همین طور آسیب نخواهد بود. از یاد نبرید که این حفاظ ها باید توسط شرکت های معتبر طراحی و ساخته شود.

در غیر این صورت تاثیر خاصی را از آن ها احساس نمی کنید و هزینه صرف شده هر چند کم می تواند اضافه و بی دلیل باشد.

خرید و سفارش حفاظ های سرنیزه ای

حفاظ های سرنیزه ای عموما در دو نسل تولید شدند که قدیمی ها به هیچ عنوان امنیتی که نیاز بود را به شما ارائه نمی دادند، اما در نسل های جدید و طراحی شده توسط این شرکت بالاترین حد کیفیت و همین طور امنیت تضمین می شود.

می توانید کاتالوگ ها را بررسی کرده و حتی بر اساس نمونه کار ها سفارش خود را ثبت کنید. مسئله مهم دیگر برای آهنگران و مشتریان آن ها زمان تحویل می باشد، ترافیک کاری بالا هیچ تفاوتی در زمان دریافت سفارش شما ایجاد نمی کند، می توانید آن ها را با کیفیت عالی و بدون کوچک ترین نقص سریع تر از همه جا تحویل بگیرید.

حفاظ های شاخ گوزنی نیز طراحی ساده ای دارند اما در عین سادگی یکی از پرفروش ترین ها، محبوب ترین و البته امن ترین سیستم های حفاظت هستند که می توانید در متراژ مورد نظر خریداری کرده و نصب آن ها نیز به آسانی انجام می گردد. البته که بهتر است پروسه نصب توسط شخص آشنا به این حرفه انجام گردد.

می توانید در ادامه شیوه نصب آن را به صورت اختصاری بررسی نمائید.

نصب انواع حفاظ های حصار و دیوار

شاسی کشی، بیس پلیت و استفاده از پیم مهم ترین روش های نصب این حفاظ ها هستند.

می توان از پروفیل ها استفاده کرد و سطح را پیش از نصب یکسان نمود و سپس از شاسی کشی بهره گرفت.

یکی از نکات مهم که توسط بسیاری به اشتباه انجام می شود و شرکت ها نیز در قبال آن مسئولیتی نمی پذیرند مربوط به نصب انواع حفاظ های فلزی سرنیزه ای و همین طور شاخ گوزنی است.

نصب این نوع حفاظ ها با عبور از سیمان دیوار و حصار ممکن است، چند بخش از این حفاظ ها به زمین و یا حصار شما بسته خواهد شد که امکان جدا کردن آن نیز به صورت عادی وجود نخواهد داشت.

شاسی های پروفیلی روی زمین بسته می شوند و امکان حرکت و خم کردن آن ها تقریبا به صفر می رسد و قیمت مناسبی نیز در مقایسه با دیگر مصالح خواهند داشت، کم ترین آسیب نیز به حصار شما وارد می شود و همین طور پروسه نصب آن نیز در کم ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

در روش چهارستون نیز از پیم کشی به صورت چهارطرفه استفاده می شود.

دیوار های مختلف از جمله بلوکی و سیمانی، آجری، بلوک سفالی می توانند بستر مناسبی برای نصب این گونه حفاظ ها باشند که البته هر کدام از آن ها نیازمند استفاده از یک روش خاص خواهند داشت، مثلا در دیوار های آجری باید از کم ترین فضای خالی بین دیوار وجود داشته باشد، که در مورد آجری چنین است.

جهت ارتباط بیشتر به وبسایت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائید
وبسایت: https://hefazeiran.ir
کانال تلگرام: https://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895