پرده شید تصویری، انقلابی زیبا در دنیای پرده ها

از دیرباز تا کنون یکی از عناصر جذاب در طراحی یک دکوراسیون فوق العاده، پرده های زیبایی هستند که قاب پنجره را مزین می کنند و نقش و نگاری به دیوارهای خانه می دهند. پرده شید تصویری را می توان یک پدیده نوظهور ولی شکیل و خوش منظر در دنیای رنگارنگ پرده ها در نظر گرفت. پرده شید تصویری ویژگی های بسیار قابل توجهی دارد که مانند ستاره در شب تاریک، تک می درخشد!

پرده شید تصویری با طرح های گیرا و جذابی که دارد می تواند به راحتی با دکوراسیون منزل هماهنگ و به عبارتی سریع با دیگر وسایل خودمانی شود! تصاویر بی نهایت زیبا که در پرده شید تصویری نقش بسته است سبب می شود شما منزلی با دکوراسیون دل نشین و بی نظیری را تجربه کنید. پرده شید رولی تصویری به صورت یک طرفه و دوطرفه قابلیت چاپ تصاویر را دارد و این یعنی شگفتی! و امکان نظاره تصاویر زیبا را از هر دو طرف پرده برای فرد امکان پذیر می کند.

تصاویر و طرح های سفارشی شما به صورت زیبایی روی پرده شید تصویری قابل چاپ است که گویا پنجره ای با لباس طرح دار را مشاهده می کنید. طرح های مختلفی پرده شید تصویری یا فتوشید تصویری، سبب می شود فرد تصاویرطبیعت، اقیانوس زیبا و یا کهکشان بی نهایت را در منزل و از روی کاناپه، بنگرد.

پرده شید تصویری از نقطه نظرات دیگری نیز صاحب سبک است و آن نحوه آسان جمع شدن پرده به صورت رولی است که باز و بسته کردن را آسان می کند.

 

پرده شید تصویری

پرده شید تصویری این بار در نقش بازاریاب!!

پرده شید تصویری برای دکوراسیون منزل و دکوراسیون دفاتر اداری و یا مغازه ها و همچنین رستوران یا کافه ها قابل کاربرد است. اضافه کردن پرده شید با تصاویر و طرح های زیبای متناسب با هر فضا، اوج سلیقه فرد را می رساند. در دکوراسیون مغازه ها با چاپ لوگو و آرم می تواند تبلیغ کار را به صورت نامحسوسی ارائه دهد. چون تصویر همیشه در ذهن انسان ماندگارتر از متن است پس چه بهتر با پرده شید، هم به دکوراسیون مغازه و یا سالن آرایشی زیبایی ببخشید و هم تبلیغ کار خود را انجام دهید. در واقع پرده شید تصویری، بازاریاب رایگان شما می شود.

کیفیت و زیبایی شعار پرده شید تصویری نیست بلکه حقیقت عجین شده با آن است. ماندگاری طولانی مدت و دستخوش تغییر نشدن در برابر عوامل محیطی مانند آب، نور خورشید، گرد و غبار نشان دهنده جان سخت بودن پرده شید تصویری می باشد.

اگر در کنار تمام ویژگی های مثبت پرده فتوشید، قیمت مناسب و به صرفه آن را نیز اضافه کنیم، می شود گلی از گلهای بهشت!

زیبایی منحصر به فرد، قابلیت نظافت آسان، ماندگاری بالا، مقاوم در برابر عوامل محیطی، ثبات رنگ و قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن و همچنین قابلیت باز و بسته شدن به شیوه نوین و آسان سبب شده است پرده شید تصویری بین دیگر پرده های موجود، حرفی برای گفتن داشته باشد و خرید ایده الی برای خریدارن با سلیقه به حساب آید.

پرده شید تصویری 2