چرا پرده زبرا ؟ زیرا بی همتاست!

منتشر شده توسط فتودراپه در اسفند ۱۹, ۱۳۹۷

دسته بندی

برچسب

0

 

0

 

0

 

چرا پرده زبرا؟ زیرا بی همتاست!

پرده زبرا ،چشم انگیزترین پرده در دنیای پرده ها

اغراق نمی کنیم، پرده زبرا از نظر تنوع در رنگ و سبک طراحی خاص آن، چشم انداز زیبایی را برای دکوراسیون شما به ارمغان می آورد. در واقع پرده زبرا برای نقش آفرینی به عنوان بهترین پرده در سال های اخیر، وظیفه خطیری را بر دوش خود نهاده است چرا که هم نقش پرده های کرکره ای و هم نقش پرده های توری را ایفا می کند، آیا این ویژگی منحصر به فردی نیست؟

پرده زبرا بی شک می تواند بهترین انتخاب در دکوراسیون منزل باشد زیرا که رنگ و طرح های آن به اندازه ی متنوع و چشم نواز است که سخت پسندان را به راحتی مجذوب خود میکند. پرده زبرا، مسلما برای کسانی که به دنبال یک اکسسوری شیک و بی نظیر در منزل خود هستند که، تغییرات چشمگیری را ایجاد کند، انتخاب عالی و یکتایی خواهد بود.

پرده زبرا 58

 

پرده زبرای تصویری با تصاویر و طرح های بی نظیری که در تار و پود خود نهفته است می تواند یک تنه! زیبایی منزل شما را چندین برابر کند. پرده زبرا برای پذیرایی و اتاق نشیمن بسیار شکیل  و برازنده می باشد همچنین به دلیل راحتی باز و بسته شدن در آشپزخانه بسیار کاربردی می باشد زیرا نورگیر بودن آشپزخانه فاکتور مهمی است و بانوان گرامی دوست دارند لحظاتی را که در آشپزخانه سپری می کنند از نور و زیبایی آن لذت ببرند. پرده زبرا هم نور و هم زیبایی را به آشپزخانه منزل شما هدیه می دهد.

پرده مناسب برای اتاق خواب کودکانتان می تواند پرده زبرا یا فتوزبرا باشد زیرا که با چاپ تصاویر انیمیشنی و یا حتی عکس کودک خود، دکوراسیون اتاق کودک را منحصر به فرد می کنید.

خاطره ها را روی پنجره ها به تصویر بکشید.

 

 عکس های که در مسافرت گرفته اید را از آلبومی که در گوشه کمد خاک می خورد بیرون آورده، آن ها را روی پرده شکیل زبرا چاپ کرده و از دیدن آنها لذت ببرید. زندگی یعنی لذت از خاطره ها!

بسیاری از خاص پسندان تمایل دارند تصویر یک منظره و یا یک شخصیت هنری و یا فوتبالی یا اینکه عکس خانوادگی خود را روی قاب پنجره نظاره کنند، با پرده زبرا می توانید تصاویر زیبا مورد علاقه خود را روی آن چاپ کرده و از اوج سلیقه خود لذت تمام را ببرید.

پرده زبرا65

 

هنرهای پرده زبرا این عروس زیبای پرده ها

 

شاید با خود بگویید پرده های دیگر نیز زیبایی خاص خود را دارند. بله درست است اما پرده زبرا تمام ویژگی های مثبت و زیبای سایر پرده ها را در خود جمع کرده و برنده سیمرغ طلایی بین پرده ها شده است.!!

می توان با پرده زبرا، شراره های خورشید را به بازی گرفت و به راحتی می توان درجه نور ورودی به منزل را تغییر داد. در هنگام صبح که خورشید برای صبح بخیر گفتن از پنجره به منزل شما سرک می کشد می توانید با باز کردن  بسیار راحت پرده زبرا و یا تغییر نور ورودی، خورشید را به خانه خود دعوت کرده و در هنگام غروب با تاریک کردن منزل با جمع کردن پرده شکیل زبرا، خود را برای خوابی آرام آماده کنید.

 

اما هنوز، هنرهای عروس پرده ها یعنی پرده زبرا تمام نشده است و از هر انگشتش یک هنر می بارد! پرده زبرا به راحتی با کنترل و یا ریموت قابل کنترل است و می تواند همان طور که روی کاناپه، در حال استراحت هستید پرده  زبرا را بسته و یا باز کنید.

از دیگر هنرهای پرده زبرای چاپی، این عروس زیبا، می توان به چاپ لوگو یا آرم شرکت ، مغازه و یا دکوراسیون سالن های آرایشی و ورزشی نام برد، که سبب می شود محصول خود را به صورت بنر تبلیغاتی به عرضه نمایش بگذارید. تصور کنید در اتاقی هستید که روی قاب پنجره ها، آرم و یا محصول شرکت شما در حال نمایش است و افراد زیادی آن را مشاهده می کنند و در ذهن خود نام شرکت شما را روی پرده شکیل به خاطر می سپارند، این یعنی تبلیغات شرکت به صورت زیرکانه!  برای سالن های آرایشی می توان با چاپ تصاویر مربوط به آرایشگاه روی پرده زبرا، هم به قاب پنجره، لباسی پوشاند و دکوراسیون را جذاب کرد و هم اینکه از پرده به عنوان تابلو و یا آلبوم! استفاده کرد.

 

صبر کنید هنوز تمام نشده است!  از هنرهای دیگر این عروس زیبا؛ یعنی پرده زبرا، می توان به قیمت مناسب و ارزانی که دارد، اشاره نمود. و به دلیل قیمت مناسب، پرده زبرا می تواند زینت بخش منازل افراد خوش سلیقه ی زیادی باشد.

و اما دیگر هنرهای پرده زبرا این است که در شرایطی که نیاز به باز و بسته کردن متعدد پنجره باشد با باز و بسته شدن آسان، شما را حرص نمی دهد!

 

به دلیل سبک طراحی خاص این پرده و همچنین توانایی تغییر درجه نور ورودی به منزل به صورت دستی و کنترلی، قیمت بسیار مناسب آن، ترکیب با تورهای شیک و ظریف و ماندگاری و دوام عمر آن، پرده زبرا انتخاب اکثر افراد با ذوق و سلیقه می باشد.

برای ایجاد تغییر در دکوراسیون با قیمت مناسب، کافیست پرده زبرا را به منزل خود دعوت کرده و به وجود مهمانی به این بی همتایی افتخار کنید و از انتخاب خود نهایت لذت را ببرید. نمونه تصاویر اثبات کننده هنرهای پرده زبرا می باشد.!

 پرده زبرا123

کسب امتیاز پرده لوردراپه تصویری از داوران!

پرده لوردراپه تصویری، برای کسب امتیاز مثبت از داوران فشن شوی پرده ها؛ قیمت مناسب و ارزانی دارد که سبب می شود دل داوران را نرم کند.

پرده لوردراپه تصویری با دارا بودن رنگین کمانی از رنگ ها و طرح های متنوع بی همتا، قابلیت نصب آسان و همچنین تنظیم نور ورودی به دکوراسیون منزل ، قیمت ارزان و مناسب و مهمتراز تمام این موارد آسانی باز و بسته شدنش، باعث شده است در لیست خرید مشتریان با ذوق و سلیقه، همچنان پابرجا بماند