امروز میخوام یک سایت کامل و جامع رو بهتون معرفی بکنم که بتونین انواع و اقسام اطلاعات رو به دست بیارین در واقع یک گروه برنامه نویس و تعدادی از نویسندگان خوب و دور هم جمع شده اند تا به شما عزیزان این سایت خوب و آموزنده و سرگرم کننده رو برای شما آماده سازی کنند در کل یک مجله سلامت کامل باشه و کم کم میتونین بخش های مختلف رو بیشتر شناخت پیدا بکنین

از خوبی های مجله سلامت یاثار اینه که هر روز میتونین مطالب آموزنده و بهتری رو بیاموزید و بر دانایی های خودتون افزایش بدین و اطلاعات سلامتی و پزشکی خوبی رو کسب کنید . سایت های اینچنینی در ایران کم نیست و سعی و تلاش ما این هستش که بتونیم سایت خودمون رو ارتقاع بدیم و شما عزیزان رو همیشه بیشتر از قبل راضی از کنیم   .

مجله سلامت یاثار

شما میتونی در مورد انواع بیماری ها و مشکلات  وپیشگری های اونا اطلاعات کامل و جامعی به دست بیارید حالا از بیماری های خطرناک و خاص مانند ضخیم شدن دیواره رحم گرفته تا سرماخوردگی و گلو درد های ساده ای که ممکنه هر کسی به اون ها دچار بشه . این بخش که در واقع بنیاد و بخش اصلی سایت ما به حساب میاد برای آموزش و راهنمایی شما عزیزان درباره بیماری ها و یا داروهایی هستش که نیاز دارید ممکن هستش که خیلی از پست هایی که در بخش سلامت سایت قرار داده میشه اصلا دارو های شیمیایی در اون نباشه و فقط درمان های گیاهی و یا طب سنتی رو به شما بازدیدکنندگان آموزش بدیم .

سلامت فردی و سلامت جامعه خیلی مهم هستش و امروزهمه ما در سعی و تلاش هستیم تا سلامت خودمون رو به شکلی بالا ببریم البته کم و بیش سعی میکنیم چون شهر که آلودگی هوا داره غذا هایی که مصرف میکنیم نگهدارنده هایی دارند که برای سلامت ما شاید مفید نباشه و 10 ها چیز دیگه به هر حال پس سلامت فردی و خانواده ما در خطر هستش ولی میتوانیم  با مطالعه و انکی پرهیز کردن کاری کنیم تا سلامتی ما کمتر تحدید بشه البته این بدان معنا نیستش که با همین کار اندک به سلامت 100% میرسیم چون این اصلا امکان پذیر نیست ولی به هر حال مجله سلامت یاثار سعی میکنه در این راه سخت شما رو یاری کند .

از بخش های دیگه این مجله اینترنتی میشه به دانلود کتاب های اون اشاره کرد که گل سرسبد اون ها دانلود کتاب هری پاتر است که میتونین دانلود کتاب هری پاتر ترجمه ویدا اسلامیه رو در اون پیدا کنید و تمام مجموعه هری پاتر رو داشته باشید مانند دانلود کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده که یکی از بهترین های این مجموعه است . بخش دانلود کتاب یکی از بخش های محبوب و دوست داشتنی هستش که در این بخش فعالیت میکنم یکی از دلایلش این هستش که خودم کتاب هایی مثل کتاب هری پاتر رو خوندم و یکی دیگه از دلایلی که دوست دارم این هستش که با این کار شاید کمک کنیم تا میزان مطالعه در جوانان افزایش پیدا بکنه چون امروزه بیشترمردم ما در اینستاگرام و یا تلگرام و بقیه شبکه های اجتماعی هستند و زمان ندارند تا بتوانند کتاب بخوانند . در کل همانطوری که میدونید یکی از توصیه هایی که همیشه شده این هستش که کتاب مطالعه کنیم و به این صورت دانش ما نیز افزایش پیدا خواهد کرد

بخش های بامزه دیگه ای که در سایت یاثار میشه بهش دسترسی پیدا کردن بخش دانلود بازی هاست که از بازی های قدیمی گرفته تا بازی های جدید انواع مختلف بازی ها برای شما دوست داران بازی قرارداده شده این بخش هم که خودم عاشقش هستم چون من در دوران نجوانی و جوانی و الانم که سنم رفته بالا هنوز که هنوزه دارم بازی میکنم و بازی های قدیمی و جدید رو بهشون علاقه خاصی دارم . فعلا تصمیم گرفتیم تا بازی های خاطره انگیز میکرو سگا و غیره و برای شما در سایت قرار بدیم و به مرور زمان بازی های جدیدتر رو هم در سایت برای همه شما قرار خواهیم داد خیلی خوشحال میشم تا شما عزیزان در این بخش نظر ها و خاطر هایی خودتون رو برای من و بقیه همکارانم بنویسید  .

شما میتونین حتی آموزش آشپزی رو هم در شیثار پیگیری کنید واز اون استفاده کنید مواردی مثل دستور تهیه شامی پوکه و انواع دیگر غذاها تنها بخشی از مطالب مفیدی است که در یاثار برای شما دوستان قرارداده شده است . بخی که به کار تازه عروس ها و یا خانم های خوب ایرانی به کار میاد همین بخش آشپزی هستش البته این رو هم بگم که خود من آشپزی دوست دارم و خودم که آقا هستم خیلی آشپزی کردن و سرخ کردن دارم

در یک کلام میشه گفت هرچیزی که یک مجله اینترنتی خوب باید داشته باشه برای سرگرم کردن و تنوع وجذب مخاطب یاثار داره و به خوبی میشه هر روز از اون استفاده کرد و مطالب آموزنده ای رو ازش برداشت کرد به امید دیدار شما عزیزان در مجله سلامت یاثار .