خرید قطعات الکترونیکی

در هر شغلی که هستید احتمالا نیروی الکتریسیته و قطعات الکترونیکی زیادی اطراف شماست و می دانید که یکی از مهم ترین علوم دنیا مربوط به گرایش های برق است.

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که قصد خرید یک قطعه ی الکترونیکی را داشته باشید؛ اما در بسیاری از فروشگاه ها موجود نبوده، شما نامش را ندانید و یا این که انواع مختلفی داشته و از این رو انتخاب سخت تر خواهد شد. قطعا همه ی ما جای خالی یک فروشگاه اینترنتی خرید قطعات الکترونیکی از ساده تا پیشرفته را احساس می کردیم.

اما حالا چنین رخدادی به وقوع پیوسته است. میکروسنتر الکترونیک، مرجع خرید انواع قطعات و برد های الکترونیکی ساده تا پیشرفته اعم از: ال ای دی ها، آی سی، سنسور، ماژول و سلف حالا این اجازه را به شما می دهد که تنوع واقعی در سفارش قطعات مختلف الکترونیک را به خوبی حس کنید.

سفارش آسان و تحویل سریع کالا

یکی از معمول ترین عباراتی که در هر وبسایت فروشگاهی شنیده می شود، تحویل سریع کالا ها است، اما آیا واقعا چنین است؟ در میکروسنتر الکترونیک این نوید را به شما می دهیم که با سفارش کالا در کوتاه ترین زمان ممکن کالا به دست شما خواهد رسید، تضمین اصالت و قیمت مناسب و نازل از جمله موارد دیگر و ضروری هر فروشگاهی است.

انتخاب کالا در سبد خرید و پرداخت نیز به دو روش آنلاین و فیش پرداخت انجام خواهد شد.

ده روز ضمانت بازگشت کالا در صورت نارضایتی مشتری و امکان ارسال از طریق روش های مختلف از جمله خدمات این فروشگاه به مشتریان است.

خرید قطعات مورد نیاز الکترونیکی ، صنعتی و شبکه های ارتباطی و مخابراتی

از هم اکنون شما می توانید مدل های مختلف نوسان‌ساز، کانکتور ها و حتی پروگرامر ها را از طریق مرجع قطعات الکترونیکی و مخابراتی یعنی میکروسنتر الکترونیک سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن نمونه های تست شده و سالم را در درب منزل دریافت کنید.

دیتاشیت داده های مورد نیاز هر قطعه الکترونیکی

با خرید هر کالا و در صفحه ی مربوط به سفارش می توانید فایل دیتاشیت هر قطعه الکترونیکی را دریافت کرده و توضیحات جامعی را درباره فرکانس و ولتاژ کاری، کاربرد و نوع و بسیاری موارد ضروری دیگر را دریافت کنید.

بعلاوه این که اگر در الکترونیک مبتدی هستید و شناخت کافی بر روی قطعات اصلی را ندارید، بهترین راه خرید، یک فروشگاه اینترنتی با تمام مجوز های رسمی از نهاد های مختلف و تاییدیه فروشگاه های اینترنتی است.

تهیه ماژول های GSM , GPS , GPRS و قطعات مخابراتی

برخی از قطعات الکترونیکی و مخابراتی کم تر در بازار و یا حداقل شهر محل زندگی شما یافت می شوند و خرید آن ها از نقاط دیگر کشور تنها ممکن خواهد بود.

کالا های الکترونیکی به صورت دقیق دسته بندی شده اند تا کاربر بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن با دسترسی به بخش مورد نظر اطلاعات را بررسی کرده و سپس نسبت به ثبت سفارش اقدام کند.

ثبت سفارش از خارج نیز حالا در اقدامی جالب امکان پذیر شده است؛ از طرفی در صورتی که هنگام خرید و یا انتخاب کالا با مشکلی مواجه شدید، پشتیبانی های آنلاین به شما کمک خواهند کرد.

سایت : irmce.com
کانال تلگرام : irmce@