اجاره ون خودرو، کرایه خودرو و یا اجاره ماشین بدون راننده، شرکتی است که اجاره خودرو برای مدت کوتاه و یا بلند را بر عهده می‌گیرد و با داشتن تعدادی خودرو با مقاصد مشخص همچون ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر هتل، امور اجلاسی، تشریفات و مراسم خاص همانند عروسی فعالیت می‌کند.

آژانس‌های کرایه ون ماشین نیز ممکن است برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود انواع وسایل نقلیه شامل اتوبوس، مینی‌بوس، کامیون، کامیونت و حتی موتورسیکلت را نیز برای اجاره عرضه کنند. در کنار اجاره وسایل نقلیه معمولا شرکت‌های کرایه خودرو وسایل جانبی شامل بیمه، ردیاب، سیستم‌های ناوبری، وسایل سرگرمی کودکان و یا حتی گوشی و سیم‌کارت برای مسافران را نیز در اختیار آنها قرار می‌دهند.

اجاره خودرو به صورت موقت

 اجاره-قیمت-ون

شما می توانید خودرو خود را به صورت موردی به شرکت ما اجاره دهید . این صورت که شما در لیست مالکان ما ثبت میشوید و خودروی خود را به لیست موجودی ما اضافه می کنید . ما در زمانی مشتری درخواست خودروی شما داشته باشد . با شما تماس گرفته میشود .
اجاره به صورت ماهانه و سالانه

شما می توانید به صورت ماهانه یا سالانه خودرو خود را با قراردادی قانونی به شرکت ما بسپارید . مبلغ قرارداد بستگی به مدل و نوع خودرو شما دارد .
اجاره با راننده

شما می توانید خودرو خود در لیست خودرو های با راننده شرکت کنید . ما خودرو شما را برای مراسم تشریفات و عروسی اجاره می دهیم
اجاره خودرو ۶ ماه و ۱ سال

شما می توانید ، ماشین خودتون رو به صورت دراز مدت به شرکت ما اجاره بدهید . طی قرار دادی که با شرکت منعقد میکنید ، خودرو شما به مدتی ۶ یا ۱ سال در اختیار شرکت ما می باشد . که کلیه مسئولیت خودرو به عهده ما می باشد .
اجاره به صورت موقت

شما می توانید با ثبت خودرو خود در لیست خودرو های موردی ما ، ماشین خود را اجاره بدهید . اجاره موردی به این صورت است که خود در اختیار خودتون می باشد . در صورتی که برای ماشین شما مشتری باشد ، با شما تماس میگیریم و خودروی شما را از شما تحویل میگیریم و به مشتری اجاره می دهیم .
در این میان موسساتی هستند که با کرایه خودروهای مورد نظر ، سعی در گرفتن سهم بازار اجاره خودرو را دارند. وی آی پی یکی از موسسات تشریفاتی و اجاره خودرو است که در شهر های تهران و کرج، می کوشد خدمات اجاره خودرو خود را با بالاترین کیفیت ممکنه انجام دهد.

از قابل ارائه ترین خدمات وی آی پی می توان به خدمات اجاره خودرو با راننده، اجاره خودرو بدون راننده، اجاره خودروهای تشریفاتی، ترانسفر تشریفاتی، ترانسفر فرودگاهی، اجاره ماشین عروس و اجاره خودروهای گروهی اعم از اتوبوس و میدل باس و ون اشاره نمود.


ترانسفر فرودگاهی

ترانسفر فرودگاهی مستقیم از هر کجای تهران و کرج به فرودگاه های امام و مهرآباد توسط موسسه وی آی پی انجام می شود
در خدمات اجاره خودرو با راننده تضمینی از طرف اجاره کننده دریافت نمی گردد. اما کلیه هزینه های اجاره باید از قبل تسویه گردند.
شرایط اجاره خودرو با راننده را در زیر می توانید مرور کنید.

 ترانسفر فرودگاهی برای انجام هر چه بهتر بدرقه مهمانان و حتی رفت و آمد آسان و بدون دغدغه از ترافیک، می توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی موسسه اجاره خودرو وی آی پی بهره ببرید. این موسسه افتخار دارد خدمات ترانسفر تشریفاتی خود را به فرودگاه های امام خمینی (ره) و مهرآباد را با بالاترین کیفیت ممکن برای کلیه درخواست کنندگان انجام دهد. اگر برای سفر از هواپیما استفاده می کنید و قصد دارید باخیال راحت و خیلی لوکس و شیک به فرودگاه جهت سوار شدن به هواپیما بروید می توانید با شماره گیری تلفن های موسسه وی آی پی اقدام به رزرو خدمات ترانسفر فرودگاهی کنید. خدمات ترانسفر فرودگاهی موسسه اجاره خودرو وی آی پی با بالاترین کیفیت ممکن انجام می شود. کلیه خودروهایی که برای ترانسفر فرودگاهی ارسال می شوند قبل از ارسال چکاپ کامل می شوند. جهت دیدن لیست خودروهای اجاره ای برای ترانسفر فرودگاهی می توانید از طریق دکمه بالا لیست اجاره خودروهای تشریفاتی را مشاهده کنید. سپس برای انجام ترانسفر فرودگاهی، خودرو مورد نظر را انتخاب کرده و برای رزرو ترانسفر فرودگاهی با ما تماس بگیرید.

ترانسفر فرودگاهی با ون  یعنی انجام انتقال مهمانان و مشتریان از فرودگاه به محل مورد نظر و یا از محل مورد نظر به فرودگاه است. موسسه اجاره خودرو ون با ارائه خدمات با کیفیت و لوکس ترانسفر تشریفاتی آماده خدمات رسانی در این زمینه است. ترانسفر های فرودگاهی با رانندگان مجرب انجام می شود. حتی شما اگر درخواست داشته باشید راننده مسلط به زبان انگلیسی برای شما ارسال خواهد کرد. با ارائه خدمات با کیفیت در زمینه اجاره انواع خودروهای لوکس و سوپر لوکس، ترانسفر تشریفاتی و ترانسفر فرودگاهی آماده خدمات رسانی و همکاری با کلیه موسسات، ادارات، شرکت ها و آژانس های هواپیمایی است. اگر قصد مسافرت از طریق فرودگاه را دارید، ویا مهمانی دارید که می خواهید به شایستگی ایشان را به محل مورد نظر برسانید و یا مهمانی دارید که می خواهید با نهایت تشریفات ایشان را در فرودگاه بدرقه نمایید پیشنهاد می کنیم از خدمات ترانسفر فرودگاهی موسسه اجاره خودرو استفاده نمایید.

یکی از مهمترین دلایل استفاده از خودرو ون برای اجاره کردن را میتوان ظرفیت ان دانست . ظرفیت خودروی ون که معمولا بین 10 الی 15 نفر مسافر حمل میکند مهمترین دلیل استفاده از خودروی ون است.

ون غزال دارای ظرفیت 14 نفر میباشد و فقط دارای سیستم گرمایشی هست البته بعضی از ون ها به صورت دستی سیستم سرمایشی نصب میکنند ولی معمولا از کیفیت خوبی برخوردار نیست این نوع ون ها معمولا برای سفرهای داخل شهر مورد استفاده قرار میگیرد و برای خارج شهر از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست.

ون تویوتا تشریفاتی :

ظرفیت این ون حداکثر 14 نفر میباشد و دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی بسیار مطلوب و مناسبی برخوردار میباشد. از این نوع ون معمولا برای مهمان های ویژه استفاده میشود و برای سفرهای داخل تهران و خارج از تهران بسیار مناسب هست.

اجاره ون دربستی – بنز ویتو نشریفاتی :

ظرفیت این ون حداکثر 7 نفر میباشد و دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی بسیار مطلوب و مناسبی برخوردار میباشد. از این نوع ون معمولا برای مهمان های ویژه و به خصوصی استفاده میشود و برای سفرهای داخل تهران و خارج از تهران بسیار مناسب هست و مسافران سفره خوبی را میتوانند از این خودرو بهره ببرند.