قیمت پنجره های UPVC

پنجره دوجداره UPVC عایق و بسیار به صرفه می باشند. پنجره های دوجداره UPVC تولیدی شرکت های معتبر پنجره با استفاده از مرغوب ترین برند های این صنعت همچون ویستابست ، وین تک ،هافمن ، آبایان و ... و یراق آلات ساخت کشورهای آلمان و ترکیه تولید می شوند. همچنین محصولات این  شرکتهای در زمینه تولید پنجره دوجداره دارای ضمانت نامه ۱۰ ساله می باشند.
قیمت پنجره دوجداره upvc

قیمت پنجره دوجداره upvc بستگی به تعداد و نوع بازشوها و یراق آلات مصرفی دارد. همچنین تعداد تیرک های بکار رفته در هر پنجره و رنگ شیشه دوجداره هم در قیمت پنجره دوجداره upvc تاثیر دارد.از طرفی در زمان تماس شما با کارشناسان در صورت اعلام اندازه ها و مدل ها به صورت تلفنی قیمت ها در همان تماس اعلام می شود

به دلیل وارداتی بودن صنعت درب و پنجره های upvc و آلومینیومی قیمت ارز تاثیر مستقیم و بسزایی روی این صنعت میگذارد.
مهمترین عامل در افزایش قیمت درب و پنجره upvc همانا افزایش قیمت دلار یا ارز است . با این مقدمه بهتر است بدانیم که چه موقع درب یا پنجره upvc را تهیه کنیم.
البته باید این نکته را در نظر داشت که افزایش قیمت دلار به سرعت روی قیمت درب و پنجره upvc تاثیر نمی گذارد زیرا معمولا در انبار جنس گذشته موجود می باشد ومدتی طول میکشد که نوسانات ارز روی این صنعت تاثیر گذارد که این مدت را بازه خرید آنی گویند.
معمولا خریداران در این مدت برای رفع نیازهای خود به سمت محصولاتی که امکان افزایش قیمت دارند هجوم آورده و بازار را از این اجناس خالی میکنند پس به همین خاطر قیمت درب و پنجره های upvc  خیلی سریع با نوسان قیمت ارز مطابق میگردد.
تاثیر ارز و دلار روی قیمت پنجره upvc

برخی از خریداران میپرسند که چرا بعد از کاهش قیمت دلار باز هم قیمت درب و پنجره های upvc کاهش پیدا نمیکند و فقط افزایش قیمت دلار باعث افزایش قیمت درب و پنجره های upvc می شود که در جواب باید گفت که معمولا هنگامیکه قیمت ارز و دلار افزایش پیدا می کند تولید کنندگان از میزان سود خود کم کرده و از افزایش بیشتر قیمت درب و پنجره upvc جلو گیری می کنند تا مشتریانی که قدرت خرید کمتری دارند از بازار خارج نشوند اما در هنگام تثبیت و کاهش قیمت دلار و افزایش صف مشتریان تولید کنندگان نیز دوباره به میزان سود قبلی خود باز میگردند و به همین دلیل با کاهش قیمت ارز و دلار قیمت درب و پنجره های upvc کمتر نمی گردد و حتی در مواقعی باعث افزایش قیمت درب و پنجره های upvc نیز می گردد.


تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره upvc

گروه فنی تهران پنجره با بکارگیری کادری مجرب جهت تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره upvc توانسته خواسته مشتریان را در سریع ترین زمان ممکن برطرف کند. تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره upvc کاملا بدون تخریب انجام می شود و تغییری در دیوارهای نمای ساختمان یا فضای داخلی منزل ایجاد نمیکند.

 

تولیدکننده حفاظ شاخ گوزنی
20 ســال سابـقـه با بیش از 1800 پـروژه مـوفـق
بزرگترین تولیدکننده حفاظ ایران-ارسال به سراسر کشور
فروش مستقیم کارخانه بدون واسطه
تیم نصـاب حرفه ای با بیمه مسولیـت
مشاوره و کارشناسی رایگان

انواع حفاظ روی دیوار

حفاظ شاخ گوزنی برای راضی کردن سلیقه های متنوع و هماهنگی با انواع نمای ساختمان , دارای مدلهای متنوعی است :

    حفاظ مدل شاخ گوزنی
    حفاظ مدل بوته ای
    حفاط مدل نیزار
    حفاط مدل لیلیوم
    حفاظ روی دیوار مدل نیزار

حفاظ مدل نیزار

حفاظ مدل نیزار جزو جدید ترین مدلهای حفاظ شاخ گوزنی است . ترکیب لبه های تیز و برنده فلزی که به بصورت منظم و متراکم کنار هم به شکل قوسی قرار گرفته اند. ساختار این حفاظ روی دیوار طوری طراحی شده که بیشترین ایمنی را همراه با زیبایی و تناسب  به شما ارائه میکند.
امنیت / استحکام / زیبایی

یکی از بزرگترین مزیت های انواع حفاظ شاخ گوزنی و بخصوص حفاظ مدل نیزار ؛ عامل بازدارندگی آن است. با وجود این حفاظ بر روی دیوار شما , سختی عبور و میزان آسیب احتمالی برای عبور آنقدر بالا می رود که حتی فکر عبور از این حفاظ هم برای هر فرد غیر ممکن جلوه می کند.

اگر به برای دیوار عمارت خود به دنبال حفاظی هستید که امنیت آن را 100% تضمین کند و هم زیبایی آن را حفظ کند؛  ما به شما حفاظ مدل نیزار را پیشنهاد می کنیم.
حفاظ رودی دیوار مدل : نیزار