کمی هم به راهرو خانه اهمیت بدهیم!

راهروی خانه مگر دل ندارد که تزیین شود، آیا فقط باید پنجره ها را لباس پوشاند!؟ کمی از سبک های قدیمی فاصله بگیریم و دکوراسیون منزل را تغییر دهیم تا دکوراسیون، دلنشینی خاصی را فریاد بزند. راهرو ها را با ریسه های تصویری بپوشانید و سبک جدیدی را از خود به نمایش بگذارید و آنگاه با ایجاد یک دکوراسیون شیک و بی نظیر، به سلیقه خود افتخار کنید.

 

حس خوبی از لابه لای رد شدن از ریسه های تصویری وجود دارد گویا که به درون تصویر می روید و آرامش تصویر را با رد شدن از میان آن به هم می زنید و کمی چاشنی هیجان به آن می دهید. زندگی با همین حس های ساده، زیبا می شود.  

علاوه بر راهروها، آشپزخانه منزل را نیز می توان با ریسه های تصویری مزین کرد و از تنوع به وجود آمده در آشپزخانه با ریسه تصویری لذت برد.

 

برای هر قسمت خانه با توجه به نوع کاربری آن و یا حتی میزان نورگیری و میزان نیاز به باز و بسته کردن پنجره باید پرده مناسب و زیبایی را برای آن تهیه کرد. برای راهرو های منزل می توان ریسه تصویری را انتخاب کرد که می تواند هم راهرو را از حالت همیشگیش خارج کند و هم زیبایی بی نظیری به آن هدیه بدهد.

 ریسه پرده 750

آبی دریا و سکوت شب در دل ریسه های تصویری

 

تصور کنید راهرو منزل شما از طبیعت بی نظیر اقیانوس بهره گرفته و شما به درون اقیانوس سفر می کنید و موجی را ایجاد می کنید!  یا اینکه تصویر یک دشت روی ریسه تصویری نگاره شده و شما با عبور از آن، به دل دشت سری می زنید. این حس های ساده، حس های قشنگی است اگر کمی بیشتر به محیط اطرافمان توجه کنیم مثبت تر زندگی می کنیم. ریسه تصویری می تواند این حس ها را به راهرو منزل هدیه دهد.

 

 

 

ریسه های تصویری با کتیبه های زیبایی که می توان در بالای آنها نصب کرد منظره چشم نوازی را به نمایش می گذارد. ریسه ها قابلیت چرخش ندارند و ثابت هستند تا نظم تصویر به هم نخورد و آرامش دریا و یا سکوت شب حفظ شود. !

برای تراس آشپزخانه نیز می توان از ریسه تصویری استفاده کرد و از عدم تغییر رنگ آن در برابر اشعه های سوزان خورشید خیالی آسوده داشت.

نکته مهمی که در ریسه تصویری فریاد می زند این است که طرح ها و تصاویر به صورت ظریف در کنار هم قرار گرفته است به گونه ای که تصویر زنده است!

قیمت مناسب ریسه تصویری می تواند خریداران را برای خرید این نوع پرده زیبا توجیه کند.

از ویژگی های که ریسه تصویری درون خود نهفته است می توان به ظرافت در طراحی و سبک خاص تصاویر چاپی در آن و همچنین کیفیت بالا و ماندگاری طولانی مدت آن نام برد که سبب می شود راهرو نیز مانند پنجره ها عرض اندامی کند و با لباس زیبا و جدید خود یعنی ریسه تصویری، همخوانی و هارمونی خوش منظری را با دیگر عناصر دکوراسیون منزل پیدا کند.