سئو سایت ، ایا سئو کردن سایت تضمینی است ؟

این موضوع خیلی مهم است که ایا سئو کردن سایت میتواند تضمینی باشد یا خیر

امروزه اکثر شرکت های طراحی سایت این ادعا را دارند که میتوانند در این زمینه (سئو سازی سایت ) موفق بشوند و هزینه های گزافی از شرکتها دریافت میکنند .

الگوریتم های گوگل بسیار پیشرفته است و حدس زدن انها و تضمین ان امکان پذیر نیست. تنها تخصص و مهارت و تجربه در این حوزه میتواند مفید باشد .

سئو کردن سایت نیاز به مهارت و صبر و حوصله دارد به طوری که باید مسیر درست در زمینه طراحی و پیاده سازی سایت و محتوا گذاری ان انجام داد.

طراحی سایت از مهمترین موارد میباشد . به عنوان شاخه ای از هنر و توسعه بازاریابی شناخته می شود؛تخصصی  که ابزارش خلاقیت بصری و دانش برنامه نویسی است.

 برند ها و برندسازی در طراحی سایت

برندها در طراحی سایت ، ارزشی را که مشتری برای برند قائل است میسازند .زیرا تلاش و خطر خریدن چیزها را کاهش میدهند . بنابراین به تامین کنندگان انگیزه ای میدهند که در کیفیت و نوآوری سرمایه گذاری کنند . برندسازی میتواند تجربه مشتری را از نظر زیبایی شناختی افزایش دهد . امروزه نسبت به ده یا بیست سال گذشته علاقه بسیاری به برندها ایجاد و اهمیت انها تشخیص داده شده است .

برندهای پیشتاز به طور مداوم ارتباط خود را با گروهی از مشتریان هدف حفظ میکنند و تضمین میدهند که دارای وجوه تمایز مشخصی هستند . انها اعتبار خود را از طریق افزایش اعتماد و وفاداری مشتریان از طریق سایت  حفظ میکنند .

به هر حال ، حتی برندهای بزرگ نیز ممکن است کمتر از حد انتظار سود ببرند . حتی برندهای که زمانی موفق بوده اند ، امکان دارد راه خود را گم کنند . در بیشتر موارد دلیل روشن است ، اما خیلی دیر تشخیص داده میشود .

برای ساختن یک برند از طریق طراحی سایت ، هیچ فرمول جادویی وجود ندارد . با وجود این ، برندهایی که شور و حال خود را از دست می دهند باید گذشته خود را با زمان حال مقایسه کنند و با در نظر گرفتن سه چیز به اینده بنگرند : ارتباط ، تمایز و اعتبار

به محض اینکه یک برند تماس خود را با مشتری از دست بدهد یا مخاطب بالقوه جدید را ندیده بگیرد ارتباطش قطع میشود .

برندهای موفق، خواسته ها و نیازهای سهامداران خود را میدانند و پیشنهادهای خود را طوری مطرح میسازند که ارتباطشان حفظ شود . تمایز یکی از مهم ترین اجزای برندسازی موفق است و با توجه به اینکه برندها بر وعده ها و اعتماد مبتنی هستند باید معتبر باشند . مشتریان این حق را میدهند که نیازهای آنها را براورده سازند.

برندها دارایی های مهمی هستند . بزرگ ترین برندها با این چشم انداز ایجاد میشوند که دارایی هایی هستند با پتانسیل ارزنده بودن و زمانی که این پتانسیل ها بالفعل میشود. برندهای بزرگ به عنوان دارایی های ارزنده مدیریت شده و بزرگ تر میشوند .

هرکسی که مسئول ایجاد و مدیریت برند است ، باید طبق دو اصل راهنما عمل کند : مدیریت پویای برند به عنوان دارایی و نفوذ همیشگی برند به عنوان نیروی راهنما .