کولر گازی دیواری گری

گری یک برند محبوب تولید کننده انواع سیستم های گرمایش و سرمایش و لوازم منزل است که در طول چند سال فعالیت خود موفقیت های زیادی را چه در بین الملل و چه در بازار ایران بدست آورده است؛ در واقع اگر قصد تهیه یک کولر دیواری گازی را دارید قطعا این نام می تواند هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت بهترین گزینه باشد.

در مورد خرید کولر های گازی شما باید به چند اصل اساسی دقت داشته باشید، نخست این که کولر های گازی بر حسب BTU توان خود را در اختیار کاربر قرار می دهند، هر چه این عدد بالاتر باشد قطعا مصرف کولر گازی افزایش یافته و همینطور هزینه خرید آن نیز بیشتر می گردد.

https://backority.ir/images/145763.jpg

به هر حال در صورتی که قصد تهیه کولر گازی برای خانه و یا محل کار خودتان را دارید بهتر است که پیش از هر چیزی با بخش پشتیبانی فروش هر شرکت و یا فروشگاه تماس حاصل کرده و در این باره کسب اطلاع نمائید.

خرید کولر های گازی GREE

گری این تضمین را به شما می دهد که تمامی کولر های گازی دارای مناسب ترین رده مصرف انرژی هستند و در طراحی آن ها از بروز ترین اصول و همینطور مهندسی روز استفاده شده است که پاسخگوی نیاز های شما خواهدن بود.

به طور کلی در بازار ایران دو نوع کولر محبوبیت عظیمی بدست آوردند و قطعا یکی از آن ها اسپیلت می باشد. اسپیلت های دیواری جای کمی می گیرند و همینطور مصرف آن ها به مراتب کم تر از نسخه های پنجره ای است.

به هر حال این سیستم از گاز برای تولید سرما به کمک نیروی برق استفاده می کند. هر از چند گاهی کولر های گازی باید شارژ شوند و البته که اگر کولر را از برندی معتبر تهیه نکنید، نه تنها سرماسازی خوبی نخواهد داشت بلکه مصرف برق نیز به بالاترین حد ممکن می رسد و این به هیچ عنوان خبر خوبی نیست.

بخصوص این که کولر های گازی در هر شرایطی پرمصرف ترین دستگاه درخانه شما خواهند بود و استفاده مداوم از آن چیزی جز هزینه بالای برق برای شما در پی نخواهد داشت.

کارخانه گری در سال ۱۹۹۱ در شهر زوهای چین کار خود را در زمینه تهویه مطبوع آغاز کرده است و تا به امروز محصولات آن در بیش از ۲۰۰ کشور وجود دارد.

انواع کولر های گازی گری

ظرفیت تولید سالانه سیستم های تهویه مطبوع خانگی در این شرکت به بیش از ۶۰ میلیون دستگاه و ظرفیت تولید سالانه سیستم های تهویه مطبوع تجاری به ۵/۵ میلیون دستگاه، افزایش یافته است. شرکت گری دارای هشت مرکز تولید در سراسر دنیا بوده و تعداد کارکنان آن به ۸۰ هزار نفر می رسد.

https://backority.ir/images/199252.jpg

کمپانی گری بزرگترین تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع در دنیا است که به عنوان نمونه در سال ۲۰۱۳ از هر سه عدد سیستم تهویه مطبوع فروخته شده در جهان یکی از آن متعلق به گری بوده است.

این تولید کننده دارای ۵ مرکز تحقیقاتی بین المللی و داخلی و بیش از ۵۳۰  مرکز آزمایشگاهی است و مبلغ ۰.۶۳ میلیارد دلار در بخش تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرده است به طوریکه ۷۰۰۰ مهندس در زمینه تحقیق و توسعه (R&D) مشغول به کار هستند. از دیگر افتخارات این مجموعه دریافت بیش از ۱۲۰۰۰ امتیاز ثبت شده و ۴۰۰۰ اختراع است.

انتخاب کولر گازی از برند گری

دستگاه های تهویه مطبوع گری در پروژه های مهم جهان از قبیل بازی های المپیک ۲۰۰۸ پکن، استادیوم های ورزشی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی و همچنین پایگاه تله کام در هند مورد استفاده قرار گرفته است.

گری در همه جا

شعار سال ۲۰۱۳ است و به این مفهوم است که ما برای تمام کاربری ها، راهکار داریم. پشتوانه ی این شعار، کامل بودن سبد محصولات گری در صنعت تهویه مطبوع  از جمله انواع کولر گازی دیواری گری، چیلر، فن کویل، پکیج پشت بامی، هواساز، کولر اسانسور، تهویه دریایی و تصفیه هوا است.

https://backority.ir/images/406941.jpg

البته که اگر کولر های گازی از سیستم اینورتر استفاده کننده به مراتب مصرف برق کم تری خواهند داشت.

آب و هوا در عملکرد کولر گازی بسیار تاثیر گذار است برای مناطق جنوبی کشور که از آب و هوای بسیار گرم برخودار هستند باید کولرهای گازی با ظرفیت حداقل ۱۸۰۰۰BTU انتخاب کرد. این بسته به متراژ ساختمان افزایش می یابد.