این روز ها اگر صاحب یک وب سایت نباشید، احتمالا یکی از مهم ترین بازار های کسب و همین طور موقعیت های شغلی را از دست داده اید، بسیاری ترجیح می دهند بجای راه اندازی یک فروشگاه واقعی، روشی برای کسب و درآمد به صورت سنتی از فضای وب استفاده کنند.

https://backority.ir/images/616013.jpg

در کنار این موضوع مسئله طراحی یک وب سایت نیز بسیار مهم است، عده ای نمی توانند آن طور که باید و شاید در این راه موفق باشند و قطعا عوامل خاص خود را خواهد داشت.

مثلا طراحی های وب اصولی انجام نمی شود، سایت به خوبی در زمینه سئو رشد نمی کند و این باعث می شود که هیچ اتفاق مثبتی برای این کسب و کار، اشخاص حقیقی و یا حقوقی پس از راه اندازی وب سایت رخ ندهد. بعلاوه این که دیگر دوران استفاده از وبلاگ ها برای کسب و کار ها به سر رسیده است، سرویس های وبلاگدهی نقوص  زیادی دارند.

عده زیادی نیز از شرکت های طراح وب سایت کمک می خواهند که البته با هزینه های فوق العاده بالایی روبرو می شوند و به هیچ عنوان به صرفه نخواهد بود.

  https://backority.ir/images/579252.jpg

طراحی وب سایت با چند کلیک ساده

وبزی خدمتی جدید در حوزه طراحی وب سایت با انواع موضوعات است، از سایت های خبری و شخصی بگیرید تا راه اندازی فروشگاه های اینترنتی، سیستم های کسب درآمد و فروش فایل و گسترده ترین مواردی که حتی به ذهنتان نمی رسد.

طراحی کل سایت در وبزی به صورت کاملا اختصاصی و بدون کپی از دیگر طرح ها و اسکریپت های سایت ساز انجام می شود، شما در هیچ کدام از مراحل نیازی به کدنویسی نخواهید داشت، می توانید کل پروژه را تنها با درگ کردن و انتخاب تصاویر از اینترنت و یا هارد سیستم خود انجام دهید.

امکانات بسیار پیشرفته و عالی و در عین حال استفاده از آن ها نیز ساده تر از چیزی است که فکرش را می کنید. بخش حرفه ای کار نیز ابزار هایی است که بر خلاف دیگر نرم افزارهای سایت ساز در دسترس شما قرار می گیرد.

آشنایی با امکانات سایت ساز وبزی

مسئله مهم برای رشد یک وب سایت هماهنگ شدن قالب و طراحی مطابق سئو می باشد، SEO در واقع مخفف بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو است.

یعنی شما سایت خود را طوری طراحی می کنید که از نظر گوگل بی نقص به نظر برسد، سرعت بالای لود، هماهنگی با موبایل و تبلت و دیگر دستگاه های هوشمند و همین طور طراحی و کد نویسی مطابق استاندارد های گوگل از جمله مواردی است که باید حتما در سئو و بخش درون صفحه ای رعایت گردد.

تمامی این موارد در مراحل طراحی و کدسازی سیستم وبزی رعایت می شود، باید خاطرنشان شویم که شما به هیچ عنوان نیاز به کدنویسی نخواهید داشت و این کد ها به صورت خودکار نوشته و در نهایت پیکربندی می شوند.

نخست قالب مورد نظر خود را در بخش مربوطه سایت وبزی انتخاب می کنید، قالب ها بسیار متنوع بوده و مربوط به تمامی موضوعات، کسب و کار ها، زمینه و ژانر ها هستند، ضمن این که در ادامه قالب بر اساس خواسته شما شخصی سازی می شود.

می توانید هدر، فوتر، ساید بار ها، بنر، تصاویر موجود روی صفحه وب شما، صفحه ها و برگه های اختصاصی را طراحی کرده و سپس آن ها را با چند درگ و جابجایی ساده همان طور که خودتان می خواهید یا پیش فرض کنار هم قرار دهید.

  https://backority.ir/images/628461.jpg

طراحی فروشگاه اینترنتی بدون کدنویسی

شما می توانید کل یک فروشگاه اینترنتی را بدون استفاده از کد نویسی در اندک زمانی با انتخاب یک قالب شروع کنید، تمامی مراحل طراحی که به درستی انجام شد، سایت خود را روی دامین مورد نظر پارک می کنید، چیزی مانند MySite.ir
در ادامه اگر مشکلی در زمینه طراحی سایت و یا استفاده پس از آن رخ داد، می توانید با یک تماس ساده تمامی اطلاعات لازم به شما منتقل می شود و در صورت نیازی کل پروژه شما بررسی و در نهایت خطا ها و مشکلات نیز رفع می گردد.

در هر قدم تمامی سوالات شما در هنگام استفاده از سیستم سایت ساز حرفه ای وبزی پاسخ داده خواهند شد، برای اعتماد بیشتر می توانید نمونه سایت های طراحی شده با وبزی را بررسی کنید.