هزینه لابیاپلاستی در اصفهان

لابیاپلاستی عملی است که در دنیا و ایران رواج یافته است و بسیاری از متخصصان زنان و زایمان به صورت تخصصی و با گذراندن دوره های تخصص جراح زیبایی زنان و لیزر زنان خدماتی از جمله لابیاپلاستی و واژینوپلاستی را ارائه می دهند.  لابیاپلاستی عنوان عملی است که بر روی لابیا صورت می‌گیرد. این عمل زیبایی مهم و کاربردی برای اصلاح فرم لبیاهایی که از هم خیلی فاصله دارند، و یا به دلایل گوناگون دچار شلی و بدفرمی شده‌اند و ... بسیار کارامد است.

محاسبه هزینه لابیاپلاستی در اصفهان

بسیاری از افرادی که می خواهند برای لابیاپلاستی مراجعه کنند معمولا قبل از هرچیزی از قیمت لابیاپلاستی پرس و جو می کنند. قیمت و هزینه لابیاپلاستی می تواند با عوامل گوناگونی بستگی داشته باشد. به طور مثال میزان تخصص جراح ، نوع جراحی و استفاده از متد های نوین جراحی می تواند در هزینه لابیاپلاستی در اصفهان تاثیر داشته باشد.

لابیا های گوشتی نسبت به لابیا های استخوانی پوست کلفت تری دارند به همین دلیل اجزای استخوانی و غضروفی آنها قابل مشاهده نیستند. همچنین غضروف ها معمولا نازک و ضعیف هستند، از این رو نوک این  لابیا ها افتاده و پهن است. در لابیا های گوشتی ، بافت یک قسمت برداشته شده و به قسمت دیگر اضافه می شود.

بافت افزودنی معمولا از غضروف ی لابیا برداشته می شود. در صورتی که   لابیا به علت ضربه یا حادثه خاصی فاقد باشد، می توان از عمل جراحی لابیاپلاستی به این منظور استفاده کرد. البته شکل ظاهری  لابیا طی این روند، تغییری نخواهد کرد. به این ترتیب، کاهش یا افزایش لابیا  باعث کوچک شدن نوک و تقویت پایه ی لابیا و در نهایت زیبایی و دوام عمل لابیا می شود. از آنجایی که عمل جراحی لابیاپلاستی  مشکل تر است، هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود.

چگونگی واژینوپلاستی با لیزر

واژینوپلاستی با لیزر ، یک روش درمانی نسبتاً جدید می‌باشد که در این سال‌های اخیر بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.

زیرا این روش کاملاً جایگزین روش‌های جراحی در چند سال اخیر شده است.

شاید بپرسید پس چرا هنوز برخی از پزشکان واژینوپلاستی را با روش‌های جراحی انجام می‌دهند؟

در پاسخ به این دوستان باید بگوییم که واژینوپلاستی با لیزر هر چند که در تمامی افراد و متقاضیان می‌تواند تأثیرات خوبی بگذارد ولی تنها در گروه‌های خاصی بسیار مناسب است، به همین دلیل همچنان از روش‌های جراحی واژینوپلاستی استفاده می‌شوند اما به عنوان گزینه آخر.

واژینوپلاستی با لیزر به اینصورت است که سلول‌های واژن بازسازی می‌شوند و همین مضوع بر تنگ کردن واژن تأثیر می‌گذارد.

زیرا بازسازی مجدد واژن، می‌تواند سبب کاهش قطر واژن شود.

از طرفی دستگاه‌های لیزر موجود در بازار برای واژینوپلاستی بسیا زیاد هستند و هر کدام تأثیرات خود را می‌گذارند.

اما از مهمترین این دو دستگاه‌ها می‌توانیم به دو مورد زیر اشاره کنیم:

• واژینوپلاستی با لیزرمونالیزا

• واژینوپلاستی با لیزر ژولیت

این دو دستگاه فوق‌العاده این روزها در رفع مشکلات زنان سروصدایی برپا کرده‌اند و تأثیرات بسیار عالی و مهمی در رفع مشکلات زنان از جمله گشادی واژن گذاشته‌‌اند.

لابیاپلاستی اصفهان