زن ها برای من موجودات عجیبی هستند.با اینکه عمری در دسته بندی خانم ها قرار گرفته ام اما هیچوقت معنی بعضی کارهایشان را درک نمی کنم.

آنها در مراسمات عزا _خواه مرحوم پدر بزرگشان باشد یا پسر عمه همسایه محله قبلی شان_های و هوی های سوزناکی سر می دهند و صورتشان را چنگ می زنند(!)و در عروسی نوه عموی پدرشان که فردای روز مراسم ترحیم برگزار می شود دوباره های هوی(این بار از سر خوشحالی و سر مستی)سر می دهند و سعی می کنند مثل دختران غربی کمرشان را ۱۸۰درجه پیچ و تاب بدهند.

آنها ارمیا را بخاطر اسکول بازی ها و اینکه حجابش را برنداشته و بخواند مسخره می کنند و حتی او را دست نشانده اسرائیلی‌ها می دانند؛زیر پست های فریال لب می گزند و او را قربانی هوس رانی های مدیران من و تو می پندارند.

آنها حاضر نیستند که آرایشگر محله از موهایشان به عنوان مدل و بدون اینکه صورتشان پیدا باشد عکس بگیرد و تا به حال با شوهر عمه شان که حداقل ۸۰سالش است روبوسی نکرده اند ولی نوبت که به عکس پروفایلشان می شود باید روشنفکر باشند و اینقدر خودشان را محدود نکنند.همین می شود که اعضای گروهی که در آن عضو هستند از دم جزو محارم محسوب می شوند.

زنان ایرانی به دنبال حقوق برابر با مردان می گردند.آنها به دنبال آزادی هایشان هستند و خیانت مردان را عامل فساد در جامعه می دانند ولی هیچوقت حاضر به جنگیدن برای حقوقشان نیستند.آنها زن همسایه را که به خاطر خیانت همسرش او را رها کرد سرزنش می کنند و دختران را از خوش پوشی و آراستگی منع می کنند.آخر می دانید؟اگر جلویشان را نگیرند می شوند امثال فریال های بی حیای قربانی!

انها معتقند زن است و تمیزی خانه اش.خانه هایشان همیشه از تمیزی برق می زند و تحمل کوچکترین بی نظمی را ندارند؛ولی خب بیرون از خانه شان می توانند زباله بریزند و حتی پوشک های کثیف بچه شان قابل تجزیه اند.آنها همدیگر را در بازار و مکان های شلوغ هل می دهند،کفش مردم را لگد می کنند ، دو لیتر آب برای دست و صورت شستنشان هدر می دهند و مطمئنند این کار ابدا نظم طبیعت را بهم نمی زند.

نه که من یک زن نباشم یا نخواهم که زن باشم ها!نه.اما احساس می کنم که شکافی که بین من و دیگر هم نوعانم وجود دارد لحظه به لحظه عمیق تر می شود.من با صندل های تابستانی جوراب اسپرت می پوشم و واقعا گاهی احساس می کنم مانتوی فسفری با ساپورت نارنجی پایم کرده ام...از بس که مردان متلک می اندازند و زنان لب می گزند برایم.

خب می دانید؟بعضی ها را باید در دسته بندی های دیگری قرار داد.کسانی که از هم نوعانشان حرف می شنوند و از جنس مخالفشان فحش می خورند.